Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - با اتخاذ تدابیر مناسب از جمله افزایش تعاملات بانک و بیمه ای، توسعه شبکه فروش و تاکید بر انعقاد قرادادهای جدید با سازمان های معتبر از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان فنی و حرفه ای، صنایع شیر ایران، جهاد دانشگاهی، سازمان ملی کتابخانه های کشور، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد برکت و آستان قدس رضوی، با تولید حق بیمه ای بیش از 12.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

000 میلیارد ریال و ضمن ثبت رشد 60 درصدی حق بیمه تولیدی و 25 درصدی در تعداد بیمه نامه صادره، موفق گردید اهداف سالیانه هیئت مدیره شرکت را محقق نماید.
مجتبی کاتب رئیس هیات مدیره شرکت بیمه سرمد گفت: با اتخاذ تدابیر مناسب از جمله افزایش تعاملات بانک و بیمه ای، توسعه شبکه فروش و تاکید بر انعقاد قرادادهای جدید با سازمان های معتبر از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان فنی و حرفه ای، صنایع شیر ایران، جهاد دانشگاهی، سازمان ملی کتابخانه های کشور، وزارت راه و شهرسازی، بنیاد برکت و آستان قدس رضوی، با تولید حق بیمه ای بیش از 12.000 میلیارد ریال و ضمن ثبت رشد 60 درصدی حق بیمه تولیدی و 25 درصدی در تعداد بیمه نامه صادره، موفق گردید اهداف سالیانه هیئت مدیره شرکت را محقق نماید.
وی افزود: نکته بسیار مهم که منجر ب رشد 484 درصدی سود عملیاتی شرکت در صورتهای مالی 9ماهه گردیده است، بهبود ترکیب پرتفوی نسبت به سال گذشته است بطوریکه سهم پرتفوی ثالث و درمان درکل پرتفوی از 56 درصد در سال گذشته به رقم چشمگیر 40درصد رسیده است که در طول حیات شرکت بیمه سرمد بی سابقه می باشد. علاوه بر این، کاهش 10 درصدی نسبت خسارت، کاهش 35 درصدی در تعداد حواله خسارت ، ورود به بازار پذیرش بیمه های اتکایی و حفظ سطح یک توانگری مالی و رشد آن به عدد147 درصد، نشان از تلاش روزافزون تیم مدیریتی شرکت در سایه الطاف الهی دارد.
کاتب در ادامه: با اشاره به درخواست مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی، مذاکره برای ارتقا به بازار بالاتر و با وضعیت مناسب ایجاد شده در پرتفوی شرکت به لحاظ کاهش خسارت‌ها با مدیریت ریسک مناسب، افزایش پرتفوی و افزایش درآمدها از محل سرمایه گذاری‌ها پیش بینی سود و EPS بسیار خوب برای سهامداران را متصور هستیم.
منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بیمه ای حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۲۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد

پیرو برخی تماس‌های حاصله با تعدادی از شهروندان و درخواست مبالغی برای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت، مرکز امور مشتریان سازمان بیمه سلامت ایران اعلام کرد که این سازمان برای ارائه خدمات به مردم از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند و این موضوع کلاهبرداری است.

به گزارش تسنیم، اخیراً شاهد این هستیم که برخی افراد در تماس با شهروندان، خود را به عنوان کارگزار یک شرکت بیمه‌ معرفی و با ادعای صدور "کارت هوشمند بیمه سلامت" و اعلام شماره حساب، اقدام به دریافت مبالغی از مردم برای صدور این کارت می‌کنند. این افراد مدعی هستند که با خرید این کارت هوشمند، شهروندان می‌توانند از مزایا و تخفیفاتی در هنگام دریافت خدمات تشخیصی و درمانی بهره‌مند شوند.

در همین راستا خبرنگار تسنیم پیگیر این موضوع از بیمه سلامت شد و مرکز امور مشتریان و اطلاع رسانی سازمان بیمه سلامت ایران در اطلاعیه‌ای به تسنیم اعلام کرد: «برخی شرکت‌های سودجو به دنبال سوء استفاده از نام و عنوان بیمه سلامت در ارائه خدمات به بیمه شدگان این سازمان هستند، این درحالی است که سازمان بیمه سلامت هیچ ارتباطی با این شرکت‌ها نداشته و این سازمان به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌گر پایه سلامت کشور، هرگز برای بیمه‌کردن و ارائه خدمات دیگر با افراد از تماس تلفنی استفاده نمی‌کند بنابراین این امر با هدف سودجویی و کلاهبرداری انجام می‌گیرد.»

این اطلاعیه تأکید می‌کند که «شهروندان برای اطلاع از آخرین اخبار و آدرس دفاتر پیشخوان طرف قرارداد به سایت سازمان به نشانیihio.gov.ir مراجعه و یا با سامانه 1666 تماس حاصل کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقتی تلفنی کلاهت را برمی‌دارند! انهدام دومین باند کلاهبرداری از همراهان بیمار در بیمارستان‌ های تهران

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور
  • تلخی‌های عدم تحقق اهداف برنامه ششم توسعه در کشور حس می‌شود
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفر‌های نوروزی