Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-28@18:52:58 GMT

ادامه روند صعودی قیمت طلا و سکه

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۰۰۸

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران گفت: قیمت طلا و سکه امروز افزایش یافت و نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۶۱ هزار تومان رسید. ناطقان: ابراهیم محمد ولی رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران درخصوص آخرین وضعیت بازار طلا و سکه اظهار کرد: امروز هر قطعه سکه طرح جدید نسبت به دو روز گذشته حدود ۳۰ هزار تومان افزایش قیمت داشت و ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۱۸۴۶ دلار و ۴۲ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۳ درصد کاهش، به ۱۸۴۵ دلار و ۳۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار شب گذشته با ۰.۲ درصد کاهش، در ۱۸۵۰ دلار و ۹۰ سنت بسته شده بود.
 

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران مطرح کرد: نقره فلزی است که پس از فروش قابل خرید بوده و در چرخه تولید همانند طلا برمی گردد و سازندگان آن می‌توانند مصنوعات نقره جدید تولید کنند، ولی بدلیجات دیگر قابل بازگشت به چرخه تولید نیست و فلزات به کار رفته در آن بعضاً برای سلامتی و پوست می‌تواند مضر باشد، لذا این زیورآلات بدلی پس از خرید دیگر ارزش نداشته و قابل معامله نیست.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر تهران تصریح کرد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۶۱ هزار تومان، هر قطعه سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه‌ یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در بازار‌های داخلی معامله شد. منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: روند صعودی ، قیمت ، طلا و سکه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: روند صعودی قیمت طلا و سکه هزار تومان طلا و سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • ریزش قیمت دلار تا ۵۸ هزار تومان!
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • قیمت سکه امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تحریم‌های اروپا علیه روسیه به نفع فروشندگان گاز
  • قیمت طلا امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان