Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد حقوق بشر در دیدار با خانواده شهید «نوریک محمودیان» از شهدای ارامنه، گفت: شهدای جامعه ارامنه نیز به عنوان بخشی از جامعه ایرانی در راه عزت و امنیت ایران گام برداشتند و اثرات خیر و ایثار آن‌ها همچنان ملموس است.

خبرگزاری میزان - علی باقری کنی معاون بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، امروز در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تقدیر از خانواده شهدا به دیدار خانواده شهید «نوریک محمودیان» از شهدای ارامنه کشور رفت و اظهار داشت: خیرات شهدای دوران دفاع مقدس، مستمر و دائمی است؛ شهدای جامعه ارامنه نیز به عنوان بخشی از جامعه ایرانی در راه عزت و امنیت ایران گام برداشتند و اثرات خیر و ایثار آن‌ها همچنان ملموس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه ارامنه جزئی از جامعه ایرانی هستند که در خوشی‌ها و سختی‌های ملت ایران حضور به هم می‌رسانند، گفت: آحاد مردم ایران از هر دین و قومیتی، کلیتی یکپارچه و متحد هستند که برای اعتلای ایران گام برمی‌دارند.

باقری با بیان اینکه صبر و بردباری و ایثار همسران و مادران شهدا مکمل جهاد و ایثار این شهدای والامقام است، تصریح کرد: همسر شهید محمودیان چندین سال از این شهید والامقام پرستاری کرد لذا در اجر و رسالت این شهید مشارکت دارند.

وی افزود: ما باید قدردان این مجاهدت و ایثار شهدا و خانواده آن‌ها باشیم؛ ایثار و مجاهدت همسران شهدا همتراز ایثار و مجاهدت خود شهدا است.

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان با بیان اینکه پایداری همسران شهدا مسئولیت ما را دوچندان می‌کند، گفت: همه ما وامدار ایثار خانواده شهدا هستیم و وظیفه داریم به پاس مجاهدت خانواده و همسران شهدا، آن‌ها را تکریم کنیم.

باقری اظهار داشت: ما باید مسیر شهدا در پاسداری و صیانت از میهن و فرهنگ و تمدن ایران را طی کنیم و دعا کنیم که همچون شهدا از آزمون الهی سربلند درآییم.

معاون بین‌الملل قوه قضاییه خاطرنشان کرد: نشانه ما برای زدودن غبار‌هایی که گذشت زمان ایجاد می‌کند، یادآوری مجاهدت‌های شهدا و تکریم خانواده‌های بزرگوار آنهاست.

در این دیدار، لوح تقدیری به رسم یادبود از طرف دکتر باقری به همسر شهید محمودیان تقدیم شد.

همچنین در این دیدار، کتاب «جنگ تحمیلی ۸ ساله و ارامنه ایران» از سوی همسر شهید محمودیان به دکتر باقری دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان، اعطاء شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دبیر ستاد حقوق بشر ستاد حقوق بشر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دبیر ستاد حقوق بشر ستاد حقوق بشر دبیر ستاد حقوق بشر جامعه ایرانی جامعه ارامنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید دانشجو در خانوک

حجت‌الاسلام غفوری، امام جمعه خانوک در یادواره شهید دانشجو سید احمد حسینی که در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای داربیدخون برگزار شد، گفت: باران رحمت الهی که این چند روز نازل شده است، کوه ها دشت ها و روح دل هایمان را طراوت بخشیده است.

وی افزود: به لطف الهی و به همین خون پاک شهیدان، امروزه شاهد نابودی اسرائیل و فروپاشی غرب هستیم.

 حجت‌الاسلام غفوری تصریح کرد: شهید سلیمانی‌ها به این مسیر پرتو می‌دهند و چنین مکتبی، شکست نمی‌خورد و این مکتب در همه جا پیروز است.

وی با اشاره به شهدای دفاع مقدس بیان داشت: در هر جایگاهی که باشیم، هیچ زمانی نباید رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های شهدای گرانقدر را فراموش کنیم؛ زیرا آرامش و آسایش امروز ما مرهون فداکاری و جانفشانی‌های آن عزیزان است و احترام به شهدا و امام شهدا وظیفه آحاد مختلف مردم است. 

در پایان مراسم گروه سرود دختران حاج قاسم سلیمانی اجرا کردند و از طرف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده شهید حسینی تجلیل شد. 

شهید دانشجو، سید احمد حسینی در سال ۶ اردیبهشت ۱۳۶۵ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم در تهران، رشت و ماهشهر
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی