Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:55:36 GMT

بسیج اصناف ناظر بر بازار البرز می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۳۴۸

بسیج اصناف ناظر بر بازار البرز می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تاکید بر اینکه باید از ظرفیت توزیع کنندگان داخلی استان جهت توزیع مواد غذایی بویژه روغن و شکر استفاده شود، افزود: در جایی که فعالان اقتصادی، تجار، توزیع کنندگان و تولیدکنندگان قدرتمندی در استان داریم، نباید شبکه توزیع را به خارج از استان بسپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اوایل شیوع کرونا در توزیع دارو با مشکل مواجه بودیم ولی زمانی که مدیریت توزیع را در داخل استان بدست گرفتیم، هیچ داروخانه‌ای با کمبود و تأخیر تأمین دارو و مواد ضد عفونی کننده مواجه نشد، بنابراین در شرایط فعلی نیز باید چنین رویه‌ای را در پیش بگیریم.

شهبازی گفت: کالاهای اساسی مردم به اندازه کافی در استان موجود و اگر سیستم توزیع بدرستی عمل کند، قطعاً مشکل و کمبودی نخواهد بود و همچنین قیمت‌ها به شکل غیرمنطقی افزایش نمی‌یابد.

وی افزود: فرمانداران در شهرستان‌ها باید اشراف کامل به ورود و خروج کالاهای اساسی داشته باشند و روند امور را به صورت میدانی مورد نظارت قرار دهند.

استاندار البرز گفت: با اشاره به همایش اخیر استانداران با وزیر محترم کشور دغدغه‌هایی مطرح شد، افزود: بر این اساس موضوعاتی پیرامون حفظ و تأمین امنیت، سلامت و معیشت مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بیماری منحوس کرونا تبعات بسیاری در دنیا و به تبع آن ایران داشت که بواسطه آن برخی افراد شغل خود را از دست دادند.

شهبازی گفت: انسجام و وحدت مسئولان استان و تعامل و همکاری در جهت مقابله با کرونا و عواقب آن بسیار خوب و قابل تقدیر است.

وی افزود: همراهی کم نظیر مردم البرز در جهت اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی بویژه اصناف، نتایج بسیار خوبی داشت و در ۴ هفته اخیر سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از مدیریت بیماری در استان تقدیر کرده است.

وی گفت: معاون محترم وزیر بهداشت نیز در اوایل هفته جاری در البرز حضور یافته و از اقدامات مقابله‌ای استان و مدیریت صحیح در جهت کاهش مرگ و میر و بستری قدردانی کردند.

شهبازی افزود: طبق دستور رئیس جمهور محترم که در قالب بخشنامه ابلاغ شده هر هفته جلسات ستاد تنظیم بازار برگزار می‌شود، نظارت بر عرضه، تولید، توزیع و قیمت‌های کالاهای اساسی در این جلسات صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: مدیران مربوطه باید برنامه ریزی کنند که با نظارت کافی از افزایش افسار گسیخته قیمت‌ها جلوگیری کنند.

شهبازی گفت: بسیج اصناف با بهره برداری از نیروهای داوطلب ادارات استان نسبت به نظارت بازار اقدام می‌کنند.

وی افزود: در خصوص توزیع و تأمین میوه شب عید، مقرر شد که شبکه مطمئنی برگزیده شود.

استاندار البرز گفت: مقرر شد مدیر کل صمت استان با همکاری فرمانداران برنامه ریزی کند که تمامی توزیع کالاهای اساسی که از طریق دولت تأمین می‌شود، تحت نظارت جدی و توزیع مناسب باشد.

کد خبر 5132737

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار البرز شهرستان کرج ویروس کرونا دهه فجر آمار کرونا گرگان شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا اردبیل سانحه تصادف بیرجند کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام گفت: ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف، دوسویه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، علی اشرف تابانی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت‌_ در نشست اعضای کمیته برنامه‌ریزی دوره‌های یادگیری (دیتا) که با هیئت رئیسه اتاق اصناف استان ایلام برگزار شد، اظهار کرد: ارتباط سازمان تأمین اجتماعی با اصناف و بازاریان در راستای بیمه جامعه هدف اصناف دوسویه بوده است.

وی با بیان اینکه انتظار سازمان تأمین اجتماعی از اصناف پرداخت به موقع حق بیمه اعضا و کارکنان است، افزود: اصناف با برنامه‌ریزی منسجم و آموزش زیر مجموعه‌های خود می‌تواند به خیلی از مشکلات حوزه غلبه کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان ایلام با اشاره به آموزش جامعه هدف سازمان تأمین اجتماعی برای بهبود وضعیت مزایا، حق و حقوق آینده کاری خود، خاطرنشان کرد: پرداخت به موقع حق بیمه صنوف می‌تواند در رفع مشکلات در حوزه بیمه‌ای راهگشا باشد.

اشرف تابانی با اشاره به جایگاه آموزش و آگاهی‌بخشی نسبت به جامعه هدف، گفت: در طرح فراگیر کسی که ارتباط کار فرمایی ندارد می‌تواند نسبت به بیمه خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه نرخ و مبالغ و تعهدات تأمین اجتماعی در طرح بیمه اصناف مشخص شده است، ادامه داد: در راستای سیاست‌های کلی نظام و شعار رهبر انقلاب اسلامی و حمایت از تولید، تأمین اجتماعی نسبت به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌کند.

کد خبر 748837

دیگر خبرها

  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • اصناف در مهار تورم نقش مهمی دارند
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • فراهم کردن بستر رشد مهارتی و انگیزشی کارگران از اولویت‌های ما است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود