Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی با تاکید براینکه ما امروز از لحاظ دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار هستیم، گفت: اعتقاد داریم ضرب و شست جمهوری اسلامی به موشک ها نیست با وجود اینکه در اوج امادگی و توانمندی قرار دارند اما اقتدار ما راه و روش شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، سردار« بهرام حسینی »  در آیین رونمایی از کتاب « گیل مانا» که عصر امروز (چهارشنبه، ۸ بهمن)‌ با حضور مدیران استانی و شهرستانی در دانشکده پرستاری این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه هر مراسمی که یاد شهید و شهادت در آن باشد عطر و بوی خاصی دارد و  ما را با اهداف و آرمان های شهدا گره می زند، گفت: انتخاب چنین روزی برای رونمایی کتاب اتفاقی نیست و در سالروز وفات مادر چهار شهید، حضرت ام البنین ( س)  و روز تکریم مادران و همسرم شهدا، که قطعا مادران شهدا حرف ها برای گفتن دارند و فرزندان شهدا نیز در همین مسیر حرکت کرده و باعث مانایی و ماندگاری ایران اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان همیشه تلاش کردند از ایران اسلامی، ملت ایران، شیعه و  اسلام ناب محمدی چیزی باقی نماند، افزود: این منش و ایثارگری شهدا خطر را دور و ایران را ماندگار کرد و موجب سرافرازی در دفاع مقدس و مقاطع مختلف  شد چرا که مسیر و اهداف ما در تمام این مقاطع یکی بود و رهرو راه شهدا بودیم.

 

وی  با اشاره به اینکه ایران اسلامی را شهدا حفظ کردند و البته نفس گرم حضرت امام راحل بسیار تاثیرگذار بود، تصریح کرد: امام(ره) از فرزندان خام و بی تجربه و آموزش ندیده،  انسان های متحولی ساخت که یک شبه ره صد ساله را رفتند. شیرانی که حماسه هشت سال را به یادگار گذاشتند.

 

وی با بیان اینکه هشت سال جنگ تحمیلی می تواند ۸۰۰  سال ما را بیمه می کند و ما را با آرمان ها و اهداف صدر اسلام گره زند و اینها افسانه نیست، یادآور شد: نه دفاع مقدس ما و نه مادر چهار شهید حضرت ام البنین ( س) افسانه نیست. 


حسینی ضمن قدردانی از کار ارزشمند سردار حق بین و اینکه این مراسم فرصتی برای تجلیل از شهدا است، تصریح کرد: ترسیم‌ مسیر نورانی برای آیندگان و بیان ایثارگری ها، این کار را ارزشمند می کند و نفع و انگیزه شخصی در این کار نبوده و قلم شیوای نویسنده این کتاب ( هاشمیان)  این کار خواندنی را خواندی تر و ارزشمندتر کرد.

 

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه رونمایی از چنین کتاب هایی یاد شهدا را گرامی نگه می دارد و به نسل های بعد می رساند، اذعان کرد: شهدا ذخایر ارزشمند خدای متعال هستند و  هر کدام از آنها را در برهه ای از زمان هزینه می کند. این خون های مطهر حماسه می آفرید و مردم را تهییج می کند و همانگونه که در مراسم شهادت حاج قاسم سلیمانی دیده شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب مهم تر از چهل سال گذشته، چهل سال دوم است و گام دوم باید قرص و محکم شروع شود و برای گام دوم یکی از ذخایر ارزشمند هزینه شد و با شهادت سردار سلیمانی  دل های همه ما در گام دوم قرص تر شد.

 


حسینی با تاکید براینکه ما امروز از لحاظ دفاعی و امنیتی در اوج اقتدار هستیم، افزود: ایستادگی ما به برکت رهبری مقام معظم رهبری که فرمودند"  نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره می کنیم " و بدعهدی دشمنان حد و پایانی ندارد و با رفتن ترامپ جایگاه ایران ده ها برابر ارتقا یافته است.

 

مسئول اداره امنیت ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: امروز ما با همان دشمن درگیر هستیم و روز به روز خط ما جلوتر می رود و اعتقاد داریم قدرت جمهوری اسلامی به موشک ها نیست و با وجود اینکه در اوج آمادگی و توانمندی قرار دارند. اقتدار ما راه و روش شهدا است و مردم ایران بعد از چهل سال همچنان این مسیر را طی می کنند.

 

حسینی با بیان اینکه امروز از نظر تکنولوژی دفاعی، پدافند هوایی، زیر دریایی و ..... در اوج هستیم اما همچنان روحیه مقاومت سر جای خود باقی است، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی هر وقت بخواهد می تواند نفت را به ده ها برابر قیمت تبدیل کند و اینها اعترافات دشمن است و دشمن به رهبری ما نگاه می کند و ایران رهبری با تفکر و استراتژی ثابت برخوردار است.

 

وی در پایان با بیان اینکه اقتدار و پیشرفت های ایران مدیون شهداست  خاطرنشان ساخت: کرونا هم یکی از توطئه های دشمن بود و با وجود تحریم های دشمن علیه ما وضعیت دشمن در کرونا بدتر از ماست و ابتلا در آمریکا ده ها برابر بیشتر از ماست و همچنان که در دفاع مقدس با دست خالی پیروز شدیم در کرونا هم وضعیت دشمن بدتر از ماست.

 

گفتنی است، گیل مانا، خاطرات سردار محمد علی حق بین و  مروری است بر خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی که از زبان سردار فاتح نبل و الزهرا و به قلم سیده نساء هاشمیان به رشته تحریر درآمده است.

 

پایان پیام/167

منبع: شبستان

کلیدواژه: گیل مانا اقتدار ایران اسلامی شهدا ایران اسلامی گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود

به گزارش خبرنگار مهر، جواد هاشمی مهر عصر چهارشنبه در آئین تودیع و معارفه بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای اشتغال جامعه ایثارگری باید اقدامات اساسی انجام شود.

وی بیان داشت: ایثارگران معمولاً برای بحث اشتغال فرزندان خود مراجعه می‌کنند و دغدغه اشتغال فرزندان خود را دارند.

هاشمی تصریح کرد: در بخش درمان نیز قسمتی از مطالبات جامعه ایثارگری رفع شده است.

کد خبر 6100888

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران با عملیات وعده صادق، هیمنه دشمن را در هم کوبید
  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • سردار رادان: زن چادری در ایران پرچم است
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • رادان: هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده
  • جامعه‌ای برهنه نبوده‌ایم بلکه متنوع به لحاظ حجاب بوده‌ایم | طرفداران جمهوری اسلامی کلاه بر سرش گذاشتند | تمام جهان را در مقابل‌مان قرار داده‌ایم
  • هر نوع حجابی برای دشمن یک پرچم ایران شده است
  • طرح نور با پشتوانه‌ مردمی و با قدرت ادامه دارد