Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان عصر امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهار کرد: احترام‌گذاشتن یکی از مولفه‌هایی است که باعث می‌شود امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پویا شود.

او خاطرنشان کرد: خیرخواهی از دیگر مولفه‌های مهم در امر به معروف و نهی از منکر کردن است چرا که اساس این فریضتین، خیرخواهی است و وقتی این موضوع فرهنگ‌سازی شود دیگر در امر به معروف و نهی از منکر کردن مسئله مچ‌گیری پیش نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: انسان خیرخواه اولا زیر بلیط کسی نمی‌رود و دوم اینکه براساس منافع شخصی، گروهی و قبیله‌ای خیرخواهی نمی‌کند.

او افزود: موضوع حقوق‌های نجومی از موضوعاتی بود که رهبر معظم انقلاب خواهان پیگیری آن شدند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: خیرخواهی چهار شاخصه مهم دارد که نخستین شاخصه آن، اعتدال در گفتار یعنی کلام آمر به معروف و ناهی از منکر باید کلامی معتدل باشد.

او بیان اشکالات در خفا را شاخصه مهم دیگر خیرخواهی در امر به معروف و نهی از منکر دانست و عنوان کرد: سومین چیزی که در خیرخواهی مهم است عدم ابراز ناراحتی از عمل است.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: گاهی ما عمل بدی را از کسی می‌بینیم فرد را به محاق می‌فرستیم که این درست نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه کسی که با مردم کار می‌کند باید همه را دوست داشته باشد، گفت: ما به خاطر این از داعش متنفر هستیم که با انسانیت مشکل دارد.

او بیان کرد: ما در خیرخواهی همیشه باید دست روی کار بگذاریم و بگویم این کار را انجام ندهید.

حجت‌الاسلام پورذهبی، رعایت ادب، حسن برخورد و مهرورزی را از دیگر مولفه‌های مهم در کار خیرخواهانه دانست و افزود: پیامبر با اخلاق خوش و ادب مشرکین را مسلمان کرد ما برای نگهداشتن مسلمانان سر جای خوشان نگهداریم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر فریضه نماز امر به معروف و نهی از منکر نماینده ولی فقیه استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس

تصویر قدیمی از امیر جعفری، بازیگر معروف سینما و تلویزیون و علیرضا جعفری، برادرزاده‌اش؛ در فضای مجازی بازنشر و فراگیر شده است.

منبع: سینما نوین

tags # سریال جنگل آسفالت ، امیر جعفری سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • فیلم| تصاویر دیدنی از زنده شدن آبشارهای کوه معروف بیستون
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • فیلم دیدنی؛ آبشار‌های کوه معروف بیستون دوباره زنده شدند
  • (ویدئو) تصاویری دیدنی از زنده شدن آبشار‌های کوه معروف بیستون
  • تصاویر دیدنی از زنده شدن آبشارهای کوه معروف بیستون
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید