Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید باشگاه به دنبال راهی برای حل پرونده ماریو بودیمیر هستیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، کاوه علی‌اسماعیلی با اشاره به شرایط موجود پیرامون سرخپوشان پایتخت اظهار داشت: «عصر روز گذشته (سه‌شنبه) هیئت مدیره با معرفی دو عضو جدید اولین جلسه خود را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که مهم‌ترین آن، تقویت شرایط اقتصادی باشگاه و سیاست‌گذاری برنامه‌های مدیریتی بود. این جلسه، مهمان ویژه‌ای داشت و یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم هم دقایقی در نشست هیئت مدیره حضور یافت».

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: «در حال حاضر اتحاد و همدلی بزرگی در خانواده پرسپولیس به وجود آمده است. کادرمدیریتی خود را درکنار کادرفنی و بازیکنان احساس می‌کند و این شرایط سبب شده تا هواداران با خیال راحت به حمایت از تیم محبوب‌شان بپردازند. باید بار دیگر از طرفداران پرسپولیس تقدیر و تشکر کنیم، زیرا قبل از فینال لیگ قهرمانان آسیا، معنای تازه‌ای به هواداری از یک تیم فوتبال بخشیدند و در این مدت نیز، بزرگ‌ترین جامعه طرفداری را شکل دادند. فوتبال ایران هرگز تجربه چنین حمایتی از سوی هواداران یک باشگاه را نداشت و فضایی که به وجود آمد، برای همه اهالی خانواده بزرگ فوتبال تازگی داشت».

علی‌اسماعیلی افزود: «از جمله اتفاقات خوب در روز‌های گذشته، تسویه حساب با اینیگو والنسیا دستیار گابریل کالدرون سرمربی پیشین پرسپولیس بود. این پرونده هم یکی از شکایت‌هایی بود که برای دوران مدیریت جعفر سمیعی به میراث گذاشته شد. پرونده با شکایت به فیفا، در مسیر پر چالشی قرار گرفت، اما با اینکه زمان نسبتا زیادی برای تسویه حساب در اختیار داشتیم، طبق خواسته تیم مدیریتی، به سرعت حل و فصل شد تا نگرانی تازه‌ای برای پرسپولیسی‌ها ساخته نشود. متاسفانه بدهی‌های گذشته همچنان روی دوش باشگاه سنگینی می‌کند و کار را برای مدیران فعلی سخت و دشوار کرده است».

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: «در حال حاضر مهم‌ترین مشکل ما، بحث شکایت ماریو بودیمیر مهاجم پیشین تیم است. پرونده‌ای که باید تا به حال به آن رسیدگی می‌شد تا مختومه شود. تیم مدیریت باشگاه مشغول فعالیت است تا این مشکل را حل کند، اما باید به صورت شفاف به هواداران بگوییم متاسفانه حساب باشگاه خالی است و منتظریم تا اتفاقات تازه‌ای رخ بدهد. در شرایطی قرار گرفته‌ایم که درآمدزایی بسیار سخت شده و چاره‌ای جز تلاش برای یافتن منابع درآمدی بیشتر، وجود ندارد. پرسپولیس در حال حاضر تنها باشگاه ایرانی است که از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب میلیون دلاری دارد، ولی به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانیم از درآمدی که حاصل تلاش بازیکنان و کادرفنی است، سود ببریم. با این حال، ناامید هم نیستیم و تلاش‌ها ادامه پیدا می‌کند تا راهی برای حل این بحران پیدا شود.»

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در مورد شایعات مختلف در خصوص جذب بازیکنان جدید، اضافه کرد: «تا به حال هیچ اتفاقی رخ نداده، زیرا مدیریت باشگاه برای جذب بازیکن، طبق خواسته کادرفنی عمل می‌کند و فعلا از سوی یحیی گل‎محمدی، لیست بازیکنان درخواستی ارائه نشده است. بحث جذب مهدی ترابی هم به شرایط آینده این بازیکن گره خورده و تا زمانی که به صورت رسمی و قطعی، با باشگاه العربی قطر فسخ قرارداد نکند، شرایطی برای مذاکره مستقیم با ترابی وجود ندارد. البته در این مورد نیز امیدواریم مهدی هر چه زودتر به خانه خودش بازگردد».

علی‌اسماعیلی با اشاره به تلاش مدیریت باشگاه برای بازگرداندن تماشاگران پرسپولیسی به ورزشگاه، تصریح کرد: «در حال اتمام طرح‌های خود هستیم تا به صورت یک بسته پیشنهادی در اختیار سازمان لیگ قرار بدهیم و بتوانیم به زودی، تماشاگران خود را به ورزشگاه بازگردانیم. سمیعی در کنار فعالیت‌های باشگاه، هر روز پیگیر بازگشت تماشاگران به ورزشگاه آزادی است و باتوجه به برنامه‌ها، طرح‌ها و فعالیت‌هایی که در باشگاه انجام می‌شود، به زودی می‌توانیم هواداران پرسپولیس را روی سکو‌های ورزشگاه ببینیم».

وی گفت: «قبول شکست در دیدار مقابل آلومینیوم اراک برای همه پرسپولیسی‌ها سخت بود، ولی بعد از این بازی، بار دیگر حمایت کامل هواداران از تیم و کادرفنی را حس کردیم که نشان از افزایش درک طرفداران ما از فوتبال و شرایط پرسپولیس دارد. تیم ما یاد گرفته در شرایط سخت، چطور به حرکت قدرتمندانه خود ادامه بدهد و با وجود مربیان بادانش و همچنین ستاره‌هایی که در اختیار داریم، در ادامه فصل می‌توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم. همان‌طور که یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌های اخیر خود اشاره کرد، پرسپولیس توان و انگیزه فوق‌العاده‌ای برای تکرار قهرمانی‌های خود دارد و در این فصل هم به دنبال رقم زدن یک اتفاق بزرگ و هیجان‌انگیز هستیم».

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در نهایت اضافه کرد: «قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا هم برگزار شد و در کنار الریان قطر و گوا هند، منتظر تیم چهارم گروه E می‌مانیم. هیچ حریفی را دست‌کم نمی‌گیریم و برای تکرار موفقیت‌های گذشته به این مسابقات بازمی‌گردیم. پرسپولیس قهرمان غرب آسیا و نایب قهرمان دوره قبلی است و بدون تردید برای سایر تیم‌های همگروه ما این موضوع افتخار محسوب می‌شود که شانس تقابل با پرسپولیس را پیدا کرده‌اند. پرسپولیس هم با ستاره‌های خود برای لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آماده می‌شود تا بهترین اتفاقات را رقم بزند».

بیشتر بخوانید: علیپور: نمی‌توان گفت قرعه پرسپولیس در لیگ قهرمانان راحت است

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس بودیمیر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس بودیمیر عمومی باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان علی اسماعیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم

دبیرکل فدراسیون فوتبال تایید کرد فردا درمورد پاداش بازیکنان تیم ملی فوتسال تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، در حاشیه بازگشت کاروان تیم ملی فوتسال به ایران گفت: من هم این قهرمانی را به مردم ایران تبریک می‌گویم و همه عزیزان که زحمت کشیدند. این پتانسیل فوتسال را نشان داده که ما به امید خدا در شهریورماه که جام جهانی را در کشور ازبکستان داریم باعث شادی مردم شویم و فوتسال و فوتبال کشور را در سطح آسیایی و جهانی به نمایش بگذاریم تا استعدادهای ایرانی را در قالب تلویزیون دنیا نشان دهیم.

ممبینی درمورد این که رقابت بین تیم‌های ملی فوتسال در آسیا نزدیک شده گفت: با توجه به این که منطقه مرکزی آسیا سرمایه‌گذاری زیادی برای پیشرفت فوتبال و فوتسال داشته، همان‌طور که شما فرمودید چهار تیم از منطقه کافا به جام جهانی صعود کردند که برای منطقه ما باعث خشنودی است. خیلی از بازیکنان افغانستان هم در لیگ ما بازی می‌کنند، خیلی از مربیان ایرانی هم در لیگ‌های دیگر مربیگری می‌کنند. این نشان می‌دهد که فوتبال و فوتسال در کشور ما یک روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

او درمورد سرمایه‌گذاری اسپانسرها در فوتبال و فوتسال ایران گفت: یکی از مشکلات ما بودجه‌ای است که فدراسیون فوتبال باید در اختیار بگیرد. فضای فوتبال به گونه‌ای است که باید اسپانسرینگ را بالا ببریم. در تمام دنیا تا زمانی که حق پخش تلویزیونی خیلی روشن نشود، شاید اسپانسرها هم رغبتی نداشته باشند که سرمایه‌گذاری کنند. ما باید این حق پخش را که خداراشکر در دولت جدید و در مجلس اتفاقات خوبی افتاده، امیدواریم با حل حق پخش در آینده روند رو به رشد را ادامه دهیم.

بازیکنان تیم ملی فوتسال پاداشی هم دریافت می‌کنند؟ ممبینی به این سوال پاسخ داد: در طول مسابقات یکسری پاداش‌هایی دادیم که شاید چشمگیر نبود اما فردا جلسه‌ای داریم که یکی در مورد پاداش بهتر برنامه‌ریزی کنیم. بحثی در فدراسیون فوتبال است که ما برای تمام تیم‌های‌مان این را داشته باشیم. تیم زیر ۱۸ سال بانوان ما هم قهرمان شد و دیگر تیم‌ها هم قهرمان شدند که امیدواریم با این پاداش‌ها زحمات آن‌ها را جبران کنیم.

خرید VAR از شرکت چینی انجام نمی‌شود؟ ممبینی گفت: در این بحث تا یکسری اتفاقات نیفتد نمی‌توانیم اطلاعاتی بدهیم. هنوز کنسل نشده، یک شرکت چینی جدیدا به آن شرکت‌هایی که مورد تایید فیفا هستند اضافه شده و امیدواریم با مراوداتی که داریم این انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترابی مثل اسدی بازی رفت: تفاوت ایجاد کن!
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • ممبینی: فردا درمورد پاداش تیم ملی فوتسال تصمیم می‌گیریم
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند