Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:05:34 GMT

نمایشگاه مجازی کتاب تهران دو روز دیگر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۸۸۹

نمایشگاه مجازی کتاب تهران دو روز دیگر تمدید شد

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز به کار کرد و تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۰ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز به کار کرد و تا ساعت ۲۴ روز جمعه (۱۰ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هدف امکان بهره‌مندی مردم عزیز ایران از فرصت تعطیلات آخر هفته برای بازدید و خرید از نمایشگاه، این نمایشگاه به مدت دو شبانه روز دیگر تمدید شد.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته است و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف حداقل ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به سامانه tehranbookfair.ir مراجعه کنند.

با آغاز هشتمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، تاکنون ۳۵۸ هزار و ۵۱۳ بسته از طریق پست کتاب و ۱۹ هزار و ۱۷۰ بسته از سوی ناشران ارسال شده است.

همچنین، از مجموع ۱۵۴ هزار و ۷۰۶ سفارش، ۶۴ هزار و ۸۴۴ سفارش ارسال شده است و ۸۹ هزار و ۸۶۲ سفارش در انتظار ارسال هستند.

کد خبر 471343

منبع: ایمنا

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی کتاب خريد کتاب دانشجویان بن کتاب ناشران خارجی ارسال پستی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی رمضانی قائم مقام و سخنگوی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در صفحه اجتماعی خود نوشت؛
«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران