Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@17:22:15 GMT

۸ تروریست در عملیات ارتش سوریه کشته شدند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۹۶۳

۸ تروریست در عملیات ارتش سوریه کشته شدند

به گزارش تابناک به نقل از فارس، نیرو‌های مسلح سوریه موفق شدند شماری از عناصر باقیمانده گروه تروریستی داعش را در صحرای مرکزی این کشور از پای درآورند.

شبکه الاخباریه سوریه چهارشنبه به نقل از منبعی نظامی گزارش داد که در عملیات نیرو‌های سوریه دو دستگاه خودروی پیکاپ مجهز به مسلسل‌های سنگین متعلق به تروریست‌ها نابود شده و هشت تن از تروریست‌ها کشته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این منبع گفت که نیرو‌های مسلح سوریه به عملیات تعقیب عناصر باقیمانده تروریستی در منطقه بیابانی ادامه می‌دهند و موفق شده‌اند امنیت جاده بین‌المللی دیرالزور - تدمر را به شکل کامل برای وسایل نقلیه و شهروندان سوری تأمین کنند.

طی یک ماه گذشته، عناصر تروریستی در جاده مذکور به نیرو‌های سوری حمله کردند که در حمله اول ۳۰ نفر و در حمله دوم که یکشنبه این هفته صورت گرفت، سه نیروی سوری کشته شدند. در هر دو حمله، اتوبوس‌های حامل سرباز‌های سوری هدف قرار گرفته‌اند.

یک منبع نظامی در ارتش سوریه به رسانه‌های این کشور گفته بود، حدود ساعت ۱۳:۴۰ به وقت محلی امروز اتوبوس حامل نظامیان در جاده «دیرالزور-تدمر» در منطقه «المالحه - الشولا» هدف تیراندازی گروهی از تروریست‌هایی قرار گرفتند که از منطقه «التَنف» آمده بودند.

منطقه التنف در شرق سوریه و در منطقه مثلث مرزی سوریه اردن و عراق قرار دارد. ائتلاف آمریکا طی سال‌های گذشته این منطقه را اشغال و در آن پایگاه‌های نظامی و باند فرودگاه برای هواپیما‌های نظامی خود احداث کرده است.

به رغم سلسله عملیات‌های پاکسازی ارتش سوریه در صحرای مرکزی این کشور، تروریست‌ها بار‌ها از منطقه تحت اشغال آمریکا برای حمله به نیرو‌های ارتش سوریه و متحدان آن استفاده کرده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی عناصر تروریستی ارتش سوریه گروه تروریستی داعش مهرداد میناوند علی انصاریان علی اصغر عنابستانی مهدی جهانگیری پوری حسینی ارتش سوریه تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 غروب امروز در عملیات پهپادی نیروهای امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت. طی این عملیات موفق ۲ تروریست به هلاکت رسیدند. نخستین تصاویر محلی‌ها از این خودرو پس از هدف قرار گرفتن را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت
  • حزب‌الله یک کاروان ارتش اسرائیل را به کمین انداخت
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • تصاویر حمله پهپادی به تروریست‌ها اطراف زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • دستاوردسازی خیالی
  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه