Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-26@17:58:05 GMT

سهم دولت از اپراتور‌های ارتباطی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۳۹۶۶

دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات از افزایش ۴ درصدی سهم هزینه خدمات عمومی الزامی بخش ارتباطات (USO) از مبلغ تسهیم درآمد سالیانه پروانه اپراتور‌های ارتباطی خبر داد. حسین فلاح جوشقانی با اشاره به اینکه پیش از این سهم USO از مبلغ تسهیم درآمد دارندگان پروانه ۳ درصد بود گفت: براساس مصوبه ۳-۳۱۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اکنون این مبلغ تا سقف ۷ درصد از درآمد سالیانه دارندگان پروانه ارائه دهنده خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات، در حوزه خدمات عمومی اجباری (USO) هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر ارتباطات افزود: این افزایش تا سقف ۴ درصد به منظور تأمین دسترسی روستاها، مدارس و مراکز آموزشی به شبکه ملی اطلاعات و هزینه در بخش الزامات دسترسی مقابله با شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است که اپراتورها می‌توانند خودشان و یا در تعامل و همکاری با سایر دارندگان پروانه برای هزینه در این بخش اقدام کنند.

رئیس رگولاتوری با اشاره به اینکه الحاقیه مربوط به این موضوع با همکاری اپراتورها در حال تدوین است، عنوان کرد: در صورتی که دارندگان پروانه رگولاتوری، تعهدات مشخص شده در چارچوب پروانه خود را انجام ندهند، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌تواند دارنده پروانه را تا دو برابر میزان هزینه تعهد شده در پروانه جریمه کند.

 

مهر/

برچسب ها: دولت ، وزارت ارتباطات ، بازارنیوز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000MCw

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: دولت وزارت ارتباطات بازارنیوز دارندگان پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/ مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • فعالیت ۱۰ هزار نفر در طرح‌های صنعتی ایلام
  • حضور همراه اول در بزرگترین نمایشگاه فناوری ترکیه
  • اعلام شرایط اعطای وام ضروری به بازنشستگان
  • معاون وزیر ارتباطات : شبکه اپراتور مدعی نارضایتی مردم از کیفیت شبکه به دلیل استفاده از مودم بومی قابل بررسی است
  • قیمت فیلترشکن گران‌تر از اینترنت! گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی است!
  • فیلترشکن گران‌تر از اینترنت؛ گردش مالی فیلترشکن‌ها برابر با یک اپراتور ایرانی
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • افزایش سال گارانتی خودرو‌ها برای مردم هزینه دارد؟