Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@02:21:09 GMT

بارسلونا به سوازر بی احترامی کرد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۰۷۳

بارسلونا به سوازر بی احترامی کرد

دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق و بلغاری مدعی شد بارسلونا رفتار خوبی با لوییس سوارز نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، لوییس سوارز در همین مدت کوتاه حضور در ترکیب اتلتیکومادرید عملکرد درخشانی داشته و گلزنی های او یکی از دلایل صدرنشین مقتدرانه تیم دیگو سیمئونه در لالیگا بوده است. بسیاری معتقدند بارسلونا با فروش این ستاره اوروگوئه ای دچار اشنباه شده و دیمیتار برباتوف نیز معتقد است لوییس سوارز حالا در اتلتیکومادرید روزهای شیرینی را سپری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

دیمیتار برباتوف گفت: "لوییس سوارز یک ماشین گلزنی است. اتلتیکو مادرید در حال حاضر علیرغم یک بازی کمتر با هفت امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار دارد و احتمالا لوییس سوارز خیلی از شرایط خود راضی است. من برای لوییس سوارز بسیار خوشحالم، زیرا نحوه برخورد بارسلونا با یکی از بازیکنان بزرگ و مهم شان خوب نبود. بارسلونا به لوییس سوارز بی احترامی کرد، اما این بازیکن حالا از جدایی پشیمان نیست و حالا در اتلتیکو روزهای خوبی را سپری می کند.

 

حضور توماس توخل در چلسی؟ شاید تجربه او رد دیدار مقابل اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان به کمک چلسی بیاید. البته چلسی مشکلات خاص خود را دارد. مدیران این تیم خواستار موفقیت بوده و حوصله صبر کردن ندارند و این چالش بزرگی برای توخل خواهد بود. او می داند که باید در چلسی نتیجه بگیرد."

بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز دیمیتر برباتوف فولام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز فولام لوییس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان نیویورک رد بولز بود و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 2-6 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو در دقیقه ۳۰ بازی گل اول را دریافت کردند و تلاش‌هایشان برای جبران این گل خورده در نیمه اول جواب نداد و بازنده به رختکن رفتند اما شرایط در نیمه دوم به‌صورت کامل تغییر کرد و درخشش مسی به آنها کمک کرد که بتوانند به‌عنوان تیم پیروز از زمین بیرون بیاید.

این ستاره آرژانتینی در دقیقه ۴۸ توانست پاس گل بسیار خوبی را برای ماتیاس روخاس ارسال کند تا گل تساوی به ثمر برسد. دو دقیقه بعد این سوارز بود که پاسی را برای او ارسال کرد و مسی توانست تیمش را پیش بیندازد.

در دقیقه ۶۲ هم بار دیگر همکاری مسی و روخاس تکرار شد و گل سوم اینتر میامی وارد دروازه حریف شد. حالا نوبت به درخشش این بازیکن با هم تیمی قدیمی‌اش رسیده بود و مسی با ارسال سه پاس گل در دقایق ۶۸ ،۷۵ و ۸۱ زمینه‌ساز هت‌تریک سوارز شد تا هر دوی آنها شب بسیار درخشانی را سپری و نقش مهمی را در پیروزی تیم‌شان ایفا کرده باشند.

دیگر خبرها

  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • هت تریک لوییس سوارز مقابل مقابل نیویورک رد بولز با پاس های لیونل مسی / فیلم
  • گل لیونل مسی به نیویورک رد بولز روی پاس لوییس سوارز / فیلم
  • پیروزی پر گل اینترمیامی با آتش‌بازی مسی و سوارز!
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم