Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@18:09:14 GMT

توافق نهایی استقلال با هرویه میلیچ(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۱۲۱

مسئولان استقلال سرانجام با هرویه میلیچ به توافق رسیدند و این بازیکن به زودی راهی ایران می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، هرویه میلیچ که بعد از دربی پایتخت ایران را بدون هماهنگی با مسئولان استقلال ترک کرد و راهی کشورش شد، طی روزهای گذشته با مدیران باشگاه در حال رایزنی بود.


میلیچ از مسئولان استقلال خواسته بود تا قراردادش را برای فصل بعد تمدید کنند و او راضی به بازگشت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درخواست ابتدا با مخالفت استقلالی ها مواجه شد اما وقتی مسئولان باشگاه متوجه شدند ستاره کروات با هیچ مساله ای غیر از تمدید قراردادش راضی نمی‌شود با خواسته اش موافقت کردند.


از این رو مذاکرات با میلیچ از سر گرفته شد وحالا ظاهرا امشب دوطرف برای تمدید قراردادو مبلغ مورد نظر در این خصوص به توافق رسیدند.


کاظم قیم مدیرروابط بین الملل استقلال بااعلام این خبر در صفحه اینستاگرامش نوشت:"هواداران عزیز استقلال کبیر، با پیگیری‌های مستمر مدیرعامل محترم و کمکهای همیشگی هیات مدیره دلسوز باشگاه خوشبختانه توافق با هرویه میلیچ انجام شد و انشاالله به زودی ایشان به ایران بازخواهد گشت."


باشگاه استقلال توضیحی درباره زمان دقیق بازگشت میلیچ به ایران نداده و باید دید این بازیکن از چه زمانی در تمرینات تیمش حاضر می‌شود.

 

استقلال تهران هروویه میلیچ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران هروویه میلیچ هرویه میلیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی دو سه روز اخیر و بعد از تغییر و تحولات مدیریتی در استقلال مسئولان این باشگاه به دنبال گرفتن یک امضا از بازیکنان این تیم بودند که آنها را دچار دردسر کرد. همان روزی که تمرین استقلال با حضور هواداران برگزار شد فرشید سمیعی سرپرست فعلی این باشگاه در رختکن با بازیکنان و کادرفنی این تیم صحبت کرد که آنها پای یک نامه را بابت دریافت کردن تمام مطالباتشان امضا کنند. 

اعضای تیم استقلال البته با این موضوع مخالفت  و اعلام کردند در فاصله ۵ هفته تا پایان مسابقات تنها نیمی از مطالبات این فصل را دریافت کرده اند و راضی به امضای این نامه نخواهند شد.

این درحالیست که با وجود اعلام تمامی مسئولان مبنی بر حل مشکل استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا نامه تسویه حساب با بازیکنان و کادرفنی فعلی تیم ها مهم است و مسئولان استقلال به همین دلیل به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات بودند. ظاهرا قرار است مسئولان باشگاه استقلال بابت مطالبات بازیکنان به آنها چک بدهند تا آنها را راضی به امضای نامه کنند.

باید دید آیا استقلالی ها امروز این مشکل را حل می کنند چون امروز آخرین مهلت جمع آوری مدارک و ثبت آن در سامانه مربوطه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • مهلت یک هفته‌ای اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس
  • وال استریت ژورنال: اسرائیل برای تصمیم‌گیری درباره توافق آتش‌بس یک هفته مهلت داده است
  • منابع آگاه: دولت بایدن و عربستان درحال انجام بررسی‌های نهایی درباره یک توافق هستند