Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@18:34:49 GMT

رونمایی از سرمربی جدید چلسی در استمفوردبریج (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۱۶۶

توماس توخل، سرمربی آلمانی و جدید چلسی خیلی سریع کار خود را در این تیم آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، وقتی چلسی در دیدار ابتدای هفته در جام حذفی با هت تریک تامی آبراهام موفق به غلبه بر تیم لوتون شد، کمتر کسی تصور می کرد در بازی امشب خبری از فرانک لمپارد روی نیمکت نباشد، اما سرمربی جوان و انگلیسی دو روز قبل شغل خود را از دست داد و توماس توخل خیلی سریع به عنوان جایگزین او انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیران چلسی به سرعت دست به کار شده و با سرمربی سابق پاری سن ژرمن به توافق رسیدند. توماس توخل دیروز به لندن رسیده، قرارداد جدیدش را امضا کرد و امشب و در دیدار مقابل ولورهمپتون روی نیمکت چلسی حضور یافت. آبی های لندن در هفته های اخیر نتایج خوبی در لیگ برتر نگرفته اند و برای نزدیک شدن به تیم های مدعی به چند پیروزی متوالی نیاز دارند.

 

توماس توخل به خوبی می داند صبر مدیران چلسی در سالهای اخیر زیاد نبوده و او به سرعت باید در این تیم به موفقیت دست یابد. به خصوص اینکه توماس توخل جای یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ چلسی را گرفته و کار آسانی برای کسب وجهه ندارد.

 

 

 

چلسی توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: چلسی توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن توماس توخل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • نه بایرن مونیخ و نه توماس توخل، هیچ‌کدام علاقه‌ای به ادامه دادن با یکدیگر ندارند
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • توماس توخل گزینه اول منچستریونایتد در صورت برکناری اریک تن هاخ
  • ما توخل را می‌خواهیم، نه رانگنیک؛ شورش هواداران بایرن مونیخ علیه تصمیم مدیران
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است