Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@05:35:16 GMT

اتهامات به آذری جهرمی تفهیم شده است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۲۱۵

اتهامات به آذری جهرمی تفهیم شده است

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش خبری مبنی بر احضار محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در رسانه‌های ایران مطرح شد و ابهاماتی را بر انگیخت. امروز رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت نیز بیاناتی را درباره این موضوع مطرح کرده و عنوان کرد که اگر برای افزایش پهنای باند این احضار صورت گرفته باید شخص او به دلیل صدور حکم افزایش پهنای باند اینترنت محاکمه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

اتهامات آذری جهرمی در دادسرای فرهنگ و رسانه چه بود؟

سخنگوی قوه قضائیه نیز در واکنش به این صحبت‌ها اعلام کرد که موضوع احضار وزیر ارتباطات به دادسرای فرهنگ و رسانه موضوع پهنای باند نیست. حالا سید جمال هادیان رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با انتشار توئیتی نسبت به این گفت‌وشنود‌ها واکنش نشان داد و نوشت:

" بیانیه سخنگوی محترم قوه قضاییه درباره عدم ارتباط احضار وزیر ارتباطات با اتهام افزایش پهنای باند و استنکاف از دستور کاهش آن، منطبق با واقعیت نیست چرا که مطابق صفحه پنجم اوراق بازپرسی، این اتهامات به آذری جهرمی تفهیم شده است. "

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضائیه وزارت ارتباطات وزیر ارتباطات دادسرای فرهنگ و رسانه آذری جهرمی پهنای باند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند

وزیر خارجه بلژیک اعلام کرد که جهت محکوم کردن حمله صهیونیست‌ها به کارمندان آژانس توسعه فدرال بلژیک سفیر این کشور در بروکسل را احضار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، حجه لحبیب، وزیر خارجه بلژیک در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» اعلام کرد: سفیر اسرائیل در بروکسل در رابطه با جان باختن عبدالله نبهان کارمند آژانس توسعه فدرال بلژیک در جریان بمباران ارتش این دولت در غزه به ساختمان وزارت امور خارجه احضار خواهد شد.

وی ضمن عرض تسلیت به خانواده و بستگان نبهان گفت: بمباران مناطق و جمعیت غیرنظامی مغایر قوانین بین‌المللی است. برای محکوم کردن این مساله و دریافت پاسخ سفیر اسرائیل را احضار خواهم کرد.

به گزارش آناتولی، پیش از این وزیر توسعه بلژیک از کشته شدن عبدالله نبهان کارمند این آژانس به همراه فرزند ۷ ساله ‌در بمباران ارتش صهیونیست‌ها در منطقه رفح غزه خبر داد.

کارولین گنز، وزیر همکاری و توسعه بلژیک اعلام کرد که عبدالله نبهان، کارمند ۳۳ ساله آژانس توسعه این کشور که در غزه فعالیت می‌کرد و پسرش شب گذشته در جریان بمباران ارتش اشغالگر در بخش شرقی شهر رفح نوار غزه جان خود را از دست دادند.

گنز تصریح کرد: وضعیت همسر نبهان که در این حمله مجروح شده، وخیم است و ۲ فرزند ۷ ماهه و ۵ ساله این زوج به صورت جزئی مجروح شدند. پدر، برادر و برادرزاده ۶ ساله نبهان نیز جان باختند.

وزیر همکاری و توسعه بلژیک، عبدالله نبهان را همکار بسیار فداکار و ارزشمند ارزیابی کرد و گفت: عبدالله نیز مانند سایر کارمندان غزه در فهرست «افراد واجد شرایط خروج از غزه» بود که ماه‌ها پیش به مقامات اسرائیلی ارائه شد.

او افزود: نبهان قبل از اینکه به او و خانواده‌اش اجازه داده شود غزه را به سلامت ترک کنند، جان باخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار می‌کند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست های ضداینترنت تجدیدنظر کنید/ مردم خوبی ها را ارج می نهند
  • آذری جهرمی به دولت رئیسی: در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟