Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@07:46:22 GMT

رئال مادرید و پشیمانی از فروش مدافع اسپانیایی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۴۲۴۰

رئال مادرید و پشیمانی از فروش مدافع اسپانیایی

احتمال بازگشت زودهنگام سرخی رگیلون به ترکیب رئال مادرید وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخی رگیلون 24 ساله در اواخر فصل تابستان از رئال مادرید جدا شده و به پیشنهاد تاتنهام پاسخ مثبت داد. باشگاه اسپانیایی مبلغی حدود 25 میلیون پوند را برای فروش این مدافع دریافت کرد که در آن مقطع رقم مناسبی برای حل برخی مشکلات مالی رئال مادرید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما سرخی رگیلون خیلی زود تبدیل به بازیکن ثابت و تاثیرگذار اسپرز شده و در این تیم عملکرد درخشانی ارائه داد. رگیلون در این فصل 13 بار در لیگ برتر در ترکیب ثابت قرار گرفته است و نام او به عنوان یکی از بازیکنان مهم تیم ژوزه مورینیو مطرح می شود.

 

 

اما رئال مادرید بندی در قرارداد سرخی رگیلون گنجاند که بر اساس آن می تواند با پرداخت 40 میلیون پوند دوباره او را به اسپانیا بازگرداند. نشریه اسپورت مدعی شد زین الدین زیدان از عملکرد مدافعان خود مانند مارسلو در سمت چپ خط دفاعی راضی نیست و از مدیران رئال مادرید خواسته در تابستان بعدی برای بازگرداندن سرخی رگیلون استفاده کنند.

 

البته رئال مادرید می تواند در مواقع دشوار روی داوید آلابا، خرید جدید و احتمالی خود از بایرن مونیخ نیز حساب باز کند، اما احتمال دارد این مدافع اتریشی در قلب خط دفاعی این تیم قرار گیرد و اینگونه فرصت حضور سرخی رگیلون در ترکیب ثابت فراهم خواهد شد. اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی مارسلو از رئال مادرید در تابستان منتشر شده و در صورت رخ دادن این اتفاق بی تردید آنها یک مدافع چپ جدید جذب خواهند کرد.

تاتنهام رئال مادرید سرخی رگیلون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام رئال مادرید سرخی رگیلون رئال مادرید سرخی رگیلون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین رئال قصد فرود ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، فده والورده توقف ناپذیر بازی می کند و این فصل در رئال مادرید بیشتر از هر کسی در میدان بوده است. به ماه می رسیده ایم و او تنها بازیکن رئال است که در تک تک بازی های این تیم در فصل جاری بازی کرده است. ستاره اروگوئه ای در مجموع 3748 دقیقه برای رئال به میدان رفته است.

از ژوئن سال گذشته که او در آخرین بازی لیگ در برنابئو مقابل اتلتیک به میدان نرفت، دیگر شاهد غیبت فده در ترکیب رئال نبوده ایم. او 48 بازی متوالی است که بازی می کند.

درست است که از نظر آماری (2 گل و 7 پاس گل) مثل فصل گذشته نیست؛ فصلی که در آن 12 گل زد و همچنین 7 پاس گل داد اما نمی توان ترکیب رئال را بدون فده تصور کرد. او همه جای زمین دیده می شود و در رئال می گویند فده زمین فوتبال را شخم می زند!

در واقع، موقعیت او امسال پست 6 است و کمی دورتر از دروازه. آمدن جود بلینگام باعث شده تا فده کمی از پست سال قبل خود فاصله بگیرد ولی در رئال مادرید حالا بی جانشین‌تر از همیشه شده است.

دیگر خبرها

  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025
  • برترین گل های رئال مادرید در آوریل 2024 / فیلم
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • یک احتمال جدی: حضور تیبو کورتوا در ترکیب رئال مادرید برای فینال احتمالی لیگ قهرمانان اروپا
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • کین فاش کرد: بلینگام قبل از پنالتی چه گفت
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند