Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد نجفیان گفت: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور حماسه و رشادت ملت فداکار ایران اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهزاد نجفیان در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: دهه مبارک فجر از ایام الله است و یادآور حماسه و رشادت و دلیری ملت فداکار ایران اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی طاغوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم شایسته بهترین خدمات هستند لذا این اداره در دولت تدبیر و امید تمام توان خودرا برای ارائه خدمات مناسب به مردم بکار گرفته است.

مدیر اداره توزیع برق سرپلذهاب بابیان اینکه شبکه های برق روستایی از نوع سیم مسی قدیمی بوده است ادامه داد: در این دوره هشت ساله بازسازی شبکه برق ۷۰ روستای شهرستان و تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهداربه طول ۱۰۰ کیلومترشبکه انجام شده است.

مدیر اداره توزیع برق شهرستان تصریح کرد: برق رسانی به تعداد ۸ روستای فاقد برق، برق رسانی به تعداد ۸۰ حلقه چاه آب کشاورزی، برق رسانی به ۴۸ واحد تولیدی در این دوره انجام گرفته است.

نجفیان اضافه کرد: بازسازی شبکه های برق شهری به طول ۶۵کیلومتر، توسعه شبکه های برق به طول ۴۰ کیلومتر، توسعه پست های هوایی به تعداد ۴۸ دستگاه و سرویس تعمیر و نگهداری شبکه های برق از دیگر خدمات انجام گرفته این مدیریت می باشد.

وی بااشاره به خدمات اداره برق در ایام زلزله خاطرنشان کرد: برق رسانی به کمپ زلزله زدگان شهرستان شامل ۲۶هزار چادر اسکان اضطراری و ۳۰ هزار کانکس اسکان موقت شهری و روستایی و تعمیر و سرویس شبکه های برق شهرستان در ایام زلزله انجام گرفت.

مدیر اداره برق شهرستان در ادامه به پروژه های در دست بهره برداری برای ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: برق رسانی به تعداد ۵ روستای فاقد برق شهرستان شامل روستاهای شیخ روژین، باویسی مامیشان، باویسی سیدمحمد، تپه نوروز و سلمانه بااستفاده از منابع داخلی اداره برق انجام گرفته که درایام دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برق رسانی شبکه های برق برق شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ سید جلال‌الدین جوانمردی گفت: با گزارشی مبنی بر برق گرفتگی فردی در محدوده‌ی روستای لزرجان شهر واجارگاه رودسر به پلیس ۱۱۰، نیرو‌های پلیس و عوامل امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، پسری ۲۲ ساله که بر روی پُلِ روستای لَزرجان این شهرستان در حال ماهیگیری بود بر اثر برخورد ابزار فلزی ماهیگیری (لانس ماهیگیری) با کابل فشار قوی دچار برق شد و جان باخت.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر با بیان اینکه جسد این جوان برای سیر مراحل قانونی به سردخانه منتقل شد و ابراز تاسف از این حادثه دلخراش ، به شهروندان تاکید کرد در انجام کار‌های خود، نکات ایمنی را به دقت رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۸۳ روستای خدابنده با جمعیت بالای ۲۰ خانوار از نعمت برق برخوردار است
  • نمایندگی صمت در شهرستان اصلاندوز تاسیس شد
  • ۱۶۵۰ روستای کردستان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفتند
  • اجرای بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه‌گذاری در آبیک
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران