Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، از نظر لونی کوکونتس که وکیلی اقتصادی و صرفه جو بود خرج کردن پول برای تعطیلات دور از شخصیت بود بنابراین او به همسر سابقش میکی کنساکی پیشنهاد داد که با هم به یک سفر دریایی در مدیترانه بروند و فکر می‌کرد که این می‌تواند یک نقطه بازگشت در روابط اخیر آشنایی آن‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زن و شوهر وقتی لونی وکیل بود و میکی هم دوران کارآموزی وکالت خود را پشت سر می‌گذاشت با یکدیگر ملاقات کردند. آن‌ها در سال ۱۹۹۵ ازدواج کردند و میکی همسر دوم لونی شد و در لادرا رانچ، کالیفرنیا اقامت گزیدند.

آن‌ها در سال ۲۰۰۲ از هم طلاق گرفته بودند، اما به خاطر اینکه دارایی‌هایشان را باهم تقسیم کرده بودند به زندگی در خانه مشترک ادامه دادند. در همین حال، لونی از طریق یک وب سایت با ایمی نگوین آشنا شد و در سال ۲۰۰۵ با او به عنوان همسر سومش ازدواج کرد.

لونی به میکی گفت که آن‌ها باید خانه خود را در معرض فروش بگذارند تا بتوانند درآمد حاصل از آن را تقسیم کنند و هرکدام سهم خودش را بردارد، اما میکی ادعا کرد وام مسکن را پرداخت کرده و معتقد بود که حق ماندن در خانه را دارد. لونی برای حل این مشکل دست به دامان قانون شد و دادخواستی را تنظیم کرد که او را مجبور به فروش کند.

پس از مدتی نظر لونی تغییر کرد؛ او تصمیم گرفت درخواست قانونی را کنار بگذارد و در مورد زندگی عاشقانه اش نیز تصمیمی غافلگیرانه گرفت. او پس از تنها چند ماه ازدواج، همسر جدید خود را ترک کرد و با میکی دوباره به خانه قبلی اش رفت تا برای به دست آوردن چیز‌های جدید درکنار میکی مجددا تلاش کند. در طی چند ماه، به نظر می‌رسید رابطه میکی و لونی از همیشه قوی‌تر است تا جایی که آن‌ها در مورد ازدواج مجدد صحبت می‌کردند.

لونی از امی طلاق گرفته بود و با تنظیم وکالتنامه‌های جدید که میکی را مالک املاک خود در صورت مرگش نامیده بود، تعهد خود را نسبت به میکی نشان داد و میکی از اینکه همه این‌ها می‌تواند نقشه‌ای هولناک برای قتل او باشد بی خبر بود.

مرگ ناگهانی در دریا

سال ۲۰۰۶ بود که لونی تعطیلات سفر دریایی را برای هر دو ترتیب داد. او وقت خود را صرف انتخاب یک سفر دریایی مناسب و یک اتاق برای لذت بردن از مناظر اقیانوس کرد. لونی و میکی ۵۲ ساله در ۲۱ مه ۲۰۰۶ به اسپانیا رفتند و سوار کشتی کروز شدند. آن‌ها عازم ایتالیا شدند، از سرگرمی‌های موجود در هواپیما لذت بردند و یک روز سفر در سیسیل داشتند.

صبح روز ۲۶ مه، لونی به خدمه خبر داد که میکی سشده است. او گفت که میکی درست بعد از نیمه شب از اتاق بیرون رفته بود تا یک فنجان چای بخورد و یک قرص خواب هم خورده بود. وقتی از خواب بیدار شد، میکی آنجا نبود و به رختخواب برنگشته بود. جستجوی دقیق برای یافتن زن آغاز شد، اما هیچ نشانی از میکی نبود.

لونی به مقامات رسمی گفت که میکی سابقه افسردگی داشته و ممکن است شب گذشته زندگی خود را از دست داده باشد. این ادعایی بود که خانواده وی به شدت آن را رد کردند.

در ۲۸ مه، خدمه یک کشتی تحقیقاتی جسد میکی را شناور در سواحل ایتالیا کشف کردند. لونی به ایالات متحده بازگشت و خبر غرق شدن غم انگیز میکی منتشر شد، اما کالبد شکافی چیزی غیرمعمول را نشان داد. بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی جسد میکی ثابت شد که ریه‌های میکی کاملاً عاری از آب بودند، به این معنی که وقتی او وارد آب شده نفس نمی‌کشیده است. بدن بی جان وی همچنین با شکستگی جمجمه و خونریزی داخلی در اطراف گردن خود یافت شده که نشان از خفگی دارد. محققان تشخیص دادند که میکی کشته شده و از کشتی به پایین پرتاب شده است و لونی مظنون اصلی این پرونده بود.

FBI معتقد بود که ازدواج مجدد لونی با میکی پس از متارکه‌شان برای به دست آوردن پولی است که او برای به دست آوردن آن این نقشه وحشتناک را برنامه ریزی کرده است.

اتاقی که لونی درخواست رزرو آن را داشته بود برای آمریکایی‌ها غیر معمول و غیرقانونی بود، اما او اصرار کرده بود که برایش مهم است اتاقی که انتخاب می‌کند یک اتاق بالکنی رو به اقیانوس باشد علی رغم اینکه آژانس مسافرتی از این قضیه مضطرب بود و عنوان کرده بود که تلاش زیادی برای بی حاشیه برگزار شدن مسافرت‌ها در دوران تعطیلات می‌شود و این آژانس نمی‌خواهد با درست کردن حاشیه دچار دردسر شود.

FBI معتقد بود که لونی از به طرز غیر معمولی آنقدر جست‌وجو کرده که کشتی را بیابد که پرتگاهی به سمت اقیانوس در هر اتاق آن وجود داشته باشد. قبل از سفر لونی حتی از یکی از دوستان خود و یک پلیس بازنشسته در مورد امنیت در کشتی‌های تفریحی مانند دوربین‌های مداربسته سوال کرده بود که این بر مظنون بودن او صحه می‌گذارد.

پس از مرگ میکی، لونی بیش از ۱ میلیون دلار از پول جمع شده در حساب‌های بانکی آن‌ها و فروش خانه‌شان در لادرا رانچ به ارث برد. FBI تحقیقاتی را انجام داد، اما آن‌ها فاقد مدارکی برای اتهام وی بودند.

در سال ۲۰۱۳ امی، همسر سوم لونی به پلیس مراجعه کرد و گفت می‌خواسته حقیقت را بگوید، اما از لونی ترسیده است. وی گفت لونی به او گفته است که از شخصی خواسته که در سفر دریایی لونی با همسر دومش حضور یابد و در ازای دریافت پول همسرش را بکشد، اما آن‌ها نمی‌روند. لونی امی را برای لو ندادن ماجرا در دادگاه تهدید کرده بود.

سرانجام، هفت سال پس از مرگ میکی، لونی دستگیر و به قتل همسر سابقش متهم شد. در حالی که در زندان بود، یکی از زندانیان ادعا کرد که لونی به سراغش آمده و برای جلوگیری از شهادت دادن علیه او سعی در قتل امی داشته است.

دادگاه به دلیل مشکلات حقوقی مرگ میکی در آب‌های بین المللی به تأخیر افتاد؛ در ماه فوریه، یک دادگاه سه ماهه آغاز شد. دادستانی گفت لونی شب ۲۵ مه یا ساعات اولیه روز بعد میکی را خفه کرده است. سپس او خبر از گم شدن میکی داده بود. آن‌ها گفتند که او تقریبا همه چیز را کاملاً دقیق برنامه ریزی کرده بود.

دادستانی گفت: "اگر آن‌ها جسد او را پیدا نمی‌کردند، ما هرگز نمی‌دانستیم که او خفه شده و مرده است. " دادستانی تأکید کرد که لونی وقتی میکی رابطه اش را دوباره برقرار کرده در واقع او را دوست نداشته و به دلایل مالی در کنار او مانده است. امی علیه شوهر سابق خود شهادت داد و به هیئت منصفه گفت لونی اعتراف کرده است که می‌خواهد میکی در کشتی کشته شود.

لونی خود را بی گناه معرفی کرد و ادعا کرد که او و میکی قصد داشتند دوباره ازدواج کنند و این سفر دریایی آغاز زندگی مشترک جدید آن‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید

خودکشی پدر خانواده بعد از قتل همسر و فرزندان خردسالش

در ماه ژوئن، لونی که اکنون ۶۲ ساله است، به جرم قتل با انگیزه رسیدن به سود مالی محکوم شد. سه ماه بعد نیز حکم لونی صادر شد.

توشی کنساکی، برادر میکی، بیانیه‌ای ارائه داد و در آن گفت: "تو، لونی، خواهر کوچکتر من را در آن کشتی تفریحی مدیترانه‌ای اعدام کردی. میکی را خفه کردی و بدن او را مانند زباله به اقیانوس انداختی. شما یک جنایتکار شرور و یک قاتل خونسرد هستی" توشی اضافه کرد که لیاقت لونی این است که تا آخر عمر پشت میله‌های زندان باشد.

لونی همچنان نقش خود را در مرگ میکی انکار کرد و دوباره سعی کرد به این فکر کند که میکی خودکشی کرده است. وی گفت: "من در دوره‌های سختی از افسردگی کنار میکی کنساکی ایستادم. من با او به مشاوره رفتم. من همه تلاش خود را کردم تا به میکی کانساکی کمک کنم تا بر افسردگی خود غلبه کند. من میکی کانساکی را نکشتم. "

قاضی در پایان عنوان کرد که توجیهات و دفاعیات قاتل مورد پذیرش دادگاه نیست. به دلیل طولانی بودن مدت محکومیت، اتهامات مربوط به تلاش لونی برای کشته شدن همسر سومش منتفی شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قتل قتل هولناک قتل همسر قتل خانوادگی اخبار حوادث سفر دریایی مرگ میکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۴۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، امیرعلی نبویان در بخشی از گفت‌وگو با برنامه «ستاره‌بازی» وقتی اسم همسرش را می‌برد اشک از چشمانش سرازیر می‌شود. این واکنش مورد استقبال مخاطبان و کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

کد خبر 846863 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران

دیگر خبرها

  • اظهارنظر وزیر دفاع پاکستان درباره خط لوله گاز با ایران
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • روایت قرائتی از شکایت همسرش به رهبری
  • داستان عاشقانه سمی یک پروانه!
  • فلسفه چینی: سفری به ژرفای اندیشه شرقی
  • واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود |‌ ویدئو
  • (ویدیو) رازگشایی از نامه به رائفی‌پور تا اشک‌های عاشقانه امیرعلی نبویان برای بهار
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • عاشقانه پرسپولیس - اوسمار وارد مراحل جدی شد!