Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- رنج قیمت ماشین لباسشویی‌هایی ۹ کیلویی در بازار لوازم خانگی از دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک از دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان تا ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدل‌های ارزان‌قیمت، از نوع نیمه اتوماتیک و محصول کرال و اینترنشنال‌آنیل هستند و مدل‌های گران‌قیمت هم علاوه بر اتوماتیک بودن محصول شرکت‌های ال‌جی و بوش محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سه هفته اخیر، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ارزان شده و با قیمت ۲۷ میلیون تومان فروخته می‌شود. با این وجود مدل GVS1439TH محصول کندی حدود ۴۵۰ هزارتومان گران شده و با قیمت ۱۵ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان در بازار مشاهده می‌شود.

ماشین لباسشویی‌های TFU-94407 از پاکشوما و GMW-K947S از جی‌پلاس هم بدون تغییر قیمت طی هفته‌های اخیر در بازار موجود هستند.

پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های ۹ کیلویی در بازار لوازم خانگی

برند مدل  قیمت پاکشوما TFU-94407 ۱۲ میلیون و ۸۳۸ هزار تومان کرال TTW-96504NJ سه میلیون و ۱۹۹ هزار تومان کندی GVS1439TH ۱۵ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان بوش WAW3256XGC ۲۷ میلیون تومان جی‌پلاس GMW-K947S ۱۳ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان پاکشوما TFI94401 ۱۳ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان ال‌جی WM-966S ۲۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان ال‌جی G950C ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان اینترنشنال آنیل 9500 دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان جی‌پلاس GWM-K946S ۱۲ میلیون و ۸۳۰ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت دلار ارزش سهام عدالت بیت کوین شاخص بورس امروز قیمت ماشین لباسشویی لوازم خانگی راهنمای خرید ماشین لباسشویی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، لوازم خانگی در اختیار سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در ۹ استان کشور از جمله همدان، کرمان، فارس، خراسان رضوی، قم، تهران، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به حراج گذاشته شد.

۱۵۰ ردیف کالایی از جمله لوازم خانگی، اثاثیه منزل، تجهیزات سرمایشی گرمایشی، تجهیزات کامپیوتری، وسایل تنظیف و سایر موارد عرضه خواهد شد.

شرکت‌کنندگان امروز تا ساعت ۱۹ مهلت دارند تا نسبت به ارائه پیشنهاد و قیمت اقدام کنند.

علاقمندان برای شرکت در این حراج‌ها می‌توانند به سامانه‌های ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند و سازمان اموال تملیکی مراجعه کنند.

کد خبر 6099516 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • پاکشوما ۴۹ ساله شد
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد
  • مطالبه لوازم‌خانگی و خودروی کیفی ارزان بر زمین مانده است
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول
  • قیمت خودرو امروز 16 اردیبهشت 1403
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا