Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود خبرهای امیدوار کننده چند روز اخیر در خصوص وضعیت سلامتی مهرداد میناوند، شماره ۲۵ فوتبال ایران شامگاه چهارشنبه چشم از جهان فرو بست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی شامگاه چهارشنبه - ۸ بهمن ماه - جامعه فوتبالی ایران با خبر شوکه کننده در گذشت مهرداد میناوند در بهت فرو رفت که با بستری شدن او از چندین روز قبل نگرانی‌ها در خصوص شماره ۲۵ فوتبال ایران افزایش یافته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میناوند که به دلیل ابتلاء به ویروس کووید -۱۹، ۳۰ دی ماه در بیمارستان لاله تهران که یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی پایتخت است، بستری شد تا تحت نظر پزشکان روند درمانی خود را پی گیرد.

به گفته دکتر محمدرضا هاشمیان، فوق تخصص مراقبت‌های ویژه پزشک معالج میناوند او دیر به بیمارستان مراجعه کرده و در واقع بیماری اش را آن چنان جدی نگرفته بود؛ با این حال هنگام مراجعه ۸۰ درصد از ریه‌های میناوند درگیر شده و وخامت اوضاع او باعث شد تا او به ICU منتقل شود. دو روز بعد و در ۲ بهمن ماه شایعه‌ای پخش شد که مهرداد میناوند به کما رفته است اما این خبر از سوی تیم درمانی مدافع سابق پرسپولیس تکذیب شد و دکتر لطفی، رئیس ICU بیمارستان لاله گفت میناوند به کما نرفته و تنها او را به خواب مصنوعی فرو برده‌اند تا بتواند با استفاده از ونتیلاتور تنفس کند.

در روزهای آتی خبرهای خوشی از بیمارستان لاله مخابره شد و بسیاری به بازگشت شماره ۲۵ تیم ملی امیدوار شده بودند. البته دکتر هاشمیان در مصاحبه‌ای گفته بود که هوشیاری میناوند نوسان دارد اما جا نگرانی وجود ندارد. او حتی صبح روز گذشته خبر از شرایط پایدارتری برای میناوند داده و اعلام کرده بود قرار است این پیشکسوت را از خواب مصنوعی خارج کنند.

با این واپسین ساعات شب چهارشنبه در عین ناباوری خبر تلخی از آی سی یو بیمارستان لاله پخش شد. مهرداد میناوند در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت تا جامعه فوتبال در غم بزرگی‌فرو برود.

دکتر لطفی، پزشک معالج میناوند درباره علت این فوتبالیست معروف در گفتگو با شبکه خبر اظهار کرد. تا عصر امروز و حوالی ساعت ۶، میناوند در وضعیت پایداری به سر می‌برد و اکسیژن خون وی بالای ۹۰ بود و وضعیت کبد و کلیه وی و جریان خون در بدن او پایدار بود و ما به این وضعیت امیدوار بودیم. اما متأسفانه ناگهان یک آمبولی ریوی باعث شد تا وضعیت این شخصیت ملی بحرانی شود و وی از جمع ما بر اثر کرونا برود.

خبرگزاری ایمنا این ضایعه بزرگ، باورنکردنی و تلخ را به جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

کد خبر 471378

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهرداد میناوند مهرداد میناوند کما میناوند پزشک مهرداد میناوند کرونا مهرداد میناوند بیماری مهرداد میناوند کما مهرداد میناوند مهرداد میناوند در بیمارستان لاله مهرداد میناوند بازیکن پرسپولیس بهبودی مهرداد میناوند درگذشت میناوند بيمارستان لاله میناوند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مهرداد میناوند بیمارستان لاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر محمدتقی آشوبی گفت: با تلاش‎ها و پیگیری‎های دانشگاه علوم پزشکی گیلان، یک دستگاه MRI به ارزش ۵۰ میلیارد تومان از سوی سازمان بهداشت جهانی در اختیار مرکز آموزشی درمانی رازی رشت قرار گرفت که در این مرکز درمانی نصب و امتحان شد و به زودی برای خدمات رسانی به بیماران به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی رازی رشت دومین مرکز درمانی پرتردد شهر رشت به ‎لحاظ تعداد بیماران مراجعه کننده و کادر آموزشی و درمانی است، افزود: سالانه دست کم بین ۵۰۰ تا هزار بیمار برای انجام MRI از این مرکز درمانی به دیگر مراکز آموزشی درمانی رشت و یا بخش خصوصی مراجعه و دوباره برای ادامه درمان به این مرکز بازمی گردند که این امر موجب زحمت بیمار و خانواده اش و همچنین صرف هزینه و وقت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و تجهیزات تشخیصی و درمانی از اهداف مدیران و مسئولان این دانشگاه است، گفت: بیمارستان رازی رشت یک مرکز آموزشی درمانی برای بیماری‌های ارولوژی، ریه، کبد، گوارش، کلیه، بیماری‌های عفونی، پیوند کلیه، پوست، جراحی عروق، روماتولوژی، هماتولوژی، غدد، توراکس تالاسمی، اورژانس، هموفیلی و دیگر بیماری‌ها است که به رغم ارائه خدمات سلامت محور به مردم، از برخی تجهیزات نظیر MRI محروم بود.

مرکز آموزشی درمانی رازی رشت ۷۴ سال پیش تأسیس شد.

دیگر خبرها

  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد