Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی چهارشنبه‌شب در نشست بررسی مسائل سیل وحدتیه اظهار داشت: امیدواریم تصمیمات خوبی گرفته شود که مشکلات به صورت پایدار حل شود و زیرساخت‌ها به گونه‌ای باشد که شاهد تکرار مشکلات سیل نباشیم.

وی اضافه کرد: امروز بازدیدی از مناطق سیل‌زده داشتیم که دیوارچینی یکی از مسائل اصلی است که انتظار می‌رود در شهر و روستاهای استان بوشهر روند اجرای این طرح‌ها تسریع و تسهیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وحدتیه بیشترین خسارت را در جریان این سیل دیده است و انتظار می‌رود در حوزه بازسازی در اولویت باشد ولی باید دیگر نقاط هم دیده شود.

وی خواستار تسریع در روند بازسازی مناطق سیل‌زده شد و ادامه داد: باید مرحله اجرایی و عملیاتی کار تسریع شود و شاهد تکمیل ان طبق برنامه اعلام شده باشیم.

رضایی افزود: مسئله قیر یکی از نیازهای اساسی در استان است که اکنون به خوبی ارائه نمی‌شود. قیمت قیر حدود دو برابر شده است و باعث شده تا مقداری که بنیاد می‌تواند کمک کند کمتر شود.

وی با اشاره به اینکه با کمبود قیر در استان مواجه هستیم و این مسئله مشکلاتی ایجاد کرده است گفت: سطح بالایی آماده آسفالت داریم و معطل قیر است. اگر قیر تأمین شود تحول اساسی را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5132768

منبع: مهر

کلیدواژه: دشتستان وحدتیه بوشهر سیل نماینده دشتستان در مجلس ابراهیم رضایی ویروس کرونا دهه فجر گرگان آمار کرونا شیراز بوشهر شهرستان کرج کرمانشاه شهرکرد شیوع کرونا آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی اردبیل سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، یاسر رهبردین در این بازدید، با حضور در روستاهای خنجر خان و مرتضی قلی کندی، اقدامات انجام شده برای بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله و زیرساخت های خدماتی از جمله تامین آب شرب این روستاها را مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از نحوه تامین آب شرب این روستاها اظهار داشت: در پی وقوع زلزله و بروز خسارت به چاه تامین کننده آب شرب روستاهای خنجر خان و موسی قلی کندی با مساعدت استاندار آذربایجان غربی، در کوتاهترین زمان ممکن حفر و تجهیز چاه ها انجام و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 یداله سلطانی گفت :شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی از اولین روز وقوع زلزله در روستاهای مذکور حضور داشت و به امداد رسانی و حل مشکلات آب شرب پرداخت.

دیگر خبرها

  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • برای اتمام واقعی بازسازی زلزله کرمانشاه و ایمن سازی استان ۴ همت اعتبار نیاز است
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • ایمن‌سازی کرمانشاه ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی