Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@18:05:31 GMT

ادامه ریزش رمزارزها

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۵۴۶۳

ادامه ریزش رمزارزها

به گزارش سی ان بی سی، پس از رکوردشکنی اخیر اتریوم و بیتکوین این دو ارز نتوانستند قله جدید را حفظ کنند و دچار ریزش نسبتا سنگینی شدند.  

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رئیس بانک مرکزی انگلیس هشدار داد با توسعه تکنولوژی امکان دارد بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتالی موجود در بازار با نسل دیگری از ارزها جایگزین شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اندرو بیلی که به صورت ویدئو کنفرانس در نشست مجمع جهانی اقتصاد سخن می گفت با استقبال از توسعه فناوری های مالی افزود: روش های نوین پرداخت دیجیتالی در دنیای مالی ماندگار خواهند شد اما احتمالا ارزهای دیجیتالی به شکل فعلی تا ابد ثابت نخواهند بود و این احتمال وجود دارد که ارزهایی با تکنولوژی بهتر، ثبات بیشتر و طراحی بهتر جایگزین شکل فعلی ارزهای دیجیتالی نظیر بیتکوین شوند.

موسسه بلک راک که بزرگ ترین موسسه مدیریت دارایی جهان به شمار می رود از آغاز معامله اوراق مشتقه مبتنی بر بیتکوین در دو زیرمجموعه خود خبر داده است. هنوز هیچ بازارگردان آمریکایی دارای منابع بیت کوین جدا نیست اما در بسیاری از آن ها به مدیران سبد دارایی این اجازه داده شده است تا بخشی از پرتفوی خود را به شکل بیتکوین یا ارزهای دیجیتالی دیگر نگهداری کنند.   

از سوی دیگر یک شرکت مدیریت دارایی در آمریکا از کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا درخواست کرده است با ایجاد صندوق های ETF مبتنی بر بیتکوین موافقت کند. انتظار می رود در صورت اجرایی شدن این مساله سرمایه های جدیدی روانه بازار ارزهای دیجیتالی شود.  

صدای انتقادات نسبت به نظارت کم بر بیتکوین و بازار ارزهای دیجیتالی بیش از پیش بلند شده است. پس از آنکه کریستین لاگارد- رییس بانک مرکزی اروپا بیتکوین را ابزاری برای پولشویی و انجام اعمال مجرمانه خواند، ژانت یلن- گزینه تصدی وزارت خزانه داری آمریکا نیز خواهان نظارت بر بازار رمزارزها با هدف جلوگیری از جرایمی نظیر پولشویی شده است.

 در حال حاضر ۶۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیتکوین و ۱۳ درصد در اختیار اتریوم است.  بیت کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله گران بر بستر بلاک چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت.  

بروزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ۱۳ ظهر به وقت شرقی)

۱- بیتکوین

قیمت: ۳۱ هزار و ۳۹۶.۶۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۷۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۷۷ درصد کاهش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۲۹۲.۴۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۵ درصد کاهش 

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۸۹ درصد کاهش

۳- لایت کوین

قیمت: ۱۲۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۶۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۴۲ درصد کاهش

۴- بیتکوین کش

قیمت: ۳۸۲.۷۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۰.۶۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۳.۰۸ درصد کاهش

۵- مونرو

قیمت: ۱۳۰.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۵۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۴ درصد کاهش

۶- میکر

قیمت: ۱۳۶۷.۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۲۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۰۴ درصد افزایش

۷- دش

قیمت: ۹۸.۰۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۵۵ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۸.۰۱ درصد کاهش

۸- زد کش

قیمت: ۸۰.۷۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۹ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۵.۶۱ درصد کاهش

پربیننده ترین کاهش قیمت دلار، طلا را ارزان کرد/ افت ۳۰۰هزار تومانی سکه در یک روز واکنش منفی بازار ارز به اخبار سیاسی/ دلار از سد قیمتی ۲۴هزار تومان عبور کرد پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۹بهمن/ تغییر جهت بازار بعد از مذاکره ارزی ایران و عمان قیمت دلار ۷ بهمن ماه ۱۳۹۹ پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۸بهمن/ آغاز روند کاهشی نرخ ارز در سایه احتیاط

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارزهای دیجیتالی ارزهای دیجیتالی ارزهای دیجیتالی قیمت دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار

قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش ۴ درصدی به ۶۲۸۰۰ دلار رسید و حالا حدود ۶۳۷۰۰ دلار معامله می‌شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از کوین‌دسک، ارزش بیت کوین در روز گذشته تا کمتر از 63 هزار دلار پایین آمد. اطلاعات اقتصادی آمریکا مبنی بر افزایش تورم و رشد آهسته تولید ناخالص داخلی در این کشور در سه ماهه اول سال جاری میلادی ارزهای مجازی را تحت فشار قرار داده است.
گزارش اولیه دولت آمریکا در مورد اقتصاد این کشور در سه ماهه اول نشان می‌دهد رشد تولید ناخالص داخلی تنها 1.6 درصد بوده است، یعنی کمتر از 2.5 درصدی که تحلیلگران انتظار داشتند و بسیار پایین‌تر از 3.4 درصد رشد در سه ماهه پایانی 2023. 

شبکه بیت کوین چهارمین هاوینگ را تکمیل کردسقوط قیمت بیت کوین تا زیر 60 هزار دلار

ادامه تورم بالا در آمریکا سرمایه‌گذاران را در مورد به تعویق افتادن کاهش نرخ بهره نگران کرده است که می‌تواند بر سرمایه‌های مخاطره آمیز در تمام بازارها تاثیر بگذارد.
شاخص‌های بزرگ سهام آمریکا از جمله s&p 500 و نزدک روز خود را با 2 درصد افت آغاز کردند. سود اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری آمریکا هم تا 4.73 درصد افزایش یافته که بالاترین رقم از ماه نوامبر است.
قیمت بیت کوین در روز پنجشنبه برای مدت کوتاهی با یک کاهش 4 درصدی به 62800 دلار رسید و بعد تا 63700 بالا آمد. ارزش اتر هم  4 درصد کاهش یافته و حدود 3100 دلار معامله می‌شود.
اطلاعات اقتصادی آمریکا فدرال رزرو را مستاصل کرده است و سرمایه‌گذاران حالا مطمئن نیستند که نرخ بهره در 2024 کاهش یابد. این اتفاق بازارهای مالی را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.
انتهای پیام/50

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • بازار رمزارز‌ها / بیت‌کوین آماده شد
  • ریزش نرخ دلار چه تاثیری بر قیمت خودروهای داخلی گذاشت؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۵ ارديبهشت
  • کاهش قیمت جهانی طلا ادامه دارد
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد