Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به اجرای اقدامات مختلف در راستای مقابله با کرونا در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در استان سمنان گفت: مردم و خیران نیکوکار این استان در قالب رزمایش مواسات بیش از ۲۵۰ میلیارد - اخبار استانها -

سرهنگ علی خالقیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا سازمان‌دهی گروه‌های جهادگر بسیجی در استان سمنان در دستور کار قرار گرفت تا کارهای خدمات‌رسانی به مردم و کمک به کادر درمان برای مقابله با این ویروس به نحو مطلوبی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با آغاز شیوع کرونا؛ بیش از 500 پایگاه مقاومت بسیج در سطح استان سمنان به‌عنوان پایگاه‌های سلامت در حوزه‌های مختلف فعالیت خود را آغاز کردند.

8 هزار بسته غذایی در رزمایش مواسات بین نیازمندان گلستانی توزیع شدتداوم رزمایش مواسات و همدلی سپاه در هرمزگان /‌ اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌بضاعت + تصاویررزمایش مواسات و همدلی سپاه تبریز برای توزیع 6000 بسته معیشتی+تصاویر

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اظهار داشت: بیش از 60 کارگاه تولید ماسک نیز در قالب این پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح استان سمنان باهدف رفع کمبودها و تأمین نیازها در این زمینه راه‌اندازی شدند.

 سرهنگ خالقیان با اشاره به ایجاد قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در استان سمنان برای مقابله با کرونا افزود: کارگروه‌های مختلفی ذیل این قرارگاه در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به شناسایی 60 هزار خانواده نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع کرونا در استان سمنان گفت: مردم نوع‌دوست و خیران و نیکوکاران استان تاکنون بیش از 250 میلیارد تومان برای دستگیری از این خانواده‌ها در قالب اجرای رزمایش همدلی و مواسات کمک کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: در راستای اجرای سومین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع کرونا در استان سمنان بیش از 52 هزار سبد معیشتی تهیه و توزیع شده است.

سرهنگ خالقیان اظهار داشت: گروه‌های جهادی استان سمنان در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقدام به انجام فعالیت‌های مختلفی اعم از دوخت و دوز ماسک، تهیه و توزیع مواد ضدعفونی کننده، تدفین و تغسیل اموات کرونایی کرده‌اند.

وی با اشاره به اجرای اقدامات مختلف در راستای مقابله با کرونا در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی در استان سمنان اظهار داشت: خوشبختانه مردم و بسیجیان همکاری بسیار خوبی تاکنون برای کنترل و مقابله با ویروس کرونا در سطح استان سمنان داشته‌اند و این همکاری‌ها باید تداوم یابد تا شاهد مهار کامل این ویروس باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان بیان کرد: همکاری خوب مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان و تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران و نیروهای جهادی و بسیجی استان سمنان شاهد کاهش آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در طی هفته‌های گذشته بوده‌ایم.

خالقیان افزود: رسانه‌های ارتباط جمعی و صدا و سیما نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم برای مقابله با کرونا دارند و باید از این ظرفیت به‌خوبی برای ارائه توصیه‌ها و هشدارهای بهنگام استفاده شود.

انتهای پیام/363/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مقابله با کرونا استان سمنان رزمایش مواسات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت

ایسنا/سمنان  اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

  اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. 

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند. گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت. 

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟