Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:46:40 GMT

امتیازگیری زنان تیرانداز قم از برلیان

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۵۸۵۹

امتیازگیری زنان تیرانداز قم از برلیان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات هفته‌های سوم و چهارم فصل جاری لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور در رشته تفنگ بادی به میزبانی تیم‌های برلیان 22 و مقاومت به انجام رسید و تیراندازان در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در یکی از مسابقات هفته سوم، تیم بانوان هیأت تیراندازی استان قم با تیم دانشگاه آزاد به رقابت پرداخت و نتیجه را به حریف خود واگذار کرد اما در رقابت هفته چهارم برابر تیم برلیان 22 به میدان رفت و در پایان این مسابقه حریف را شکست داد تا یکی از تیم‌های پیروز این هفته لقب بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش انفرادی این هفته از مسابقات نیز دو تیرانداز موفق تیم هیأت قم، سیده‌رویا صبح‌خیز و فرشته قدرتی بودند که با عملکرد بسیار خوب خود به مرحله فینال رقابت‌ها راه یافتند و در پایان این هفته از لیگ برتر به ترتیب جایگاه‌های پنجم و سوم را از آن خود کردند تا به روند موفقیت‌های خود ادامه دهند.

نفرات تیم هیأت تیراندازی قم در این فصل از مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور سیده‌رویا صبح‌خیز، عطیه قدمی، نرجس امام‌قلی‌نژاد، مریم شفیعی‌پور، فرشته قدرتی و نازنین‌زینب جعفری هستند و این تیم به مربیگری مجید نظامی با حریفان خود روبه‌رو می‌شود، ضمن اینکه سرپرستی نماینده قم را مرضیه فراهانی بر عهده دارد.

طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تیراندازی، بخش تفنگ رقابت‌های فصل 1399 لیگ برتر زنان باشگاه‌های کشور با حضور پنج تیم به انجام می‌رسد در هفته‌های اول و دوم که میزبان‌های آن به ترتیب تیم‌های پارس جم و هیات تیراندازی قم بودند تیم هیات قم در هفته نخست استراحت داشت اما در بخش تیمی هفته دوم به مقاومت نتیجه را واگذار کرد.

در فینال بخش انفرادی این رقابت‌ها، سیده‌رویا صبح‌خیز موفق‌ترین نماینده قم بود که نجمه خدمتی عضو تیم مقاومت به مقام دوم دست یافت، ضمن اینکه تیم تپانچه بانوان هیات تیراندازی قم نیز در مسابقات این فصل حضور دارد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: تيراندازي بانوان ليگ برتر تفنگ لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • جوهری‌خو قهرمان نخستین مرحله مسابقات آزاد تپانچه بزرگسالان شد
  • مسابقات آزاد تپانچه نوجوانان؛ احمدی مقام نخست را کسب کرد
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد