Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارعی گفت: دهه تاریخی و خجسته فجر یادآور استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گرامیداشت آن برای همه وظیفه است

 «حمید زارعی» روز پنجشنبه (9 بهمن) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با اشاره به برگزاری ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در شهرستان دشتی و با بیان اینکه دهه تاریخی و خجسته فجر یادآور استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و گرامیداشت آن برای همه وظیفه است، اظهار داشت: برای گرامیداشت چهل و دومین طلوع فجر ۲۰ برنامه فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده‌ است که در طول این دهه خجسته برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیته فرهنگی وهنری ستاد دهه فجر دشتی با اشاره به برخی از برنامه‌های شاخص فرهنگی وهنری این شهرستان در دهه مبارک فجر اشاره کرد و ادامه داد: محوریت برنامه‌ها براساس موضوع انقلاب در ارتباط با حوزه فرهنگی و هنری برنامه ریزی شده تا موجب اثرگذاری بیشتر این واقعه تاریخی شود.

 

زارعی به ضرورت انتقال فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی در ایام الله دهه فجر به نسل جوان جامعه تاکید و به برخی از برنامه های اجرایی در این دهه اشاره کرد و ادامه داد: نمایشگاه کتاب‌های ارزان، افتتاح کتابخانه، دیدار و گفت و گو با فعالان انقلاب اسلامی، یشکسوتان قرآنی، خانواده نخستین شهید دانش آموز شهرستان، کارمندان بازنشسته اداره، شب شعر مجازی، اجرای نمایش و موسیقی، مسابقه مقاله نویسی، برگزاری مسابقه عکس، رونمایی از کتاب و برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت روزانه از برنامه‌های این اداره در دهه فجر امسال در  دشتی است.

 

وی بهترین روش برای انتقال فرهنگ و ارزش های انقلاب اسلامی را فعالیت های هنری دانست و خاطر نشان کرد: افتتاح کانون مستند سازی و خانه هلال هنرمندان دو اتفاق بسیار موثر در ارتباط با فرهنگ و هنر است که با حضور مسئولان استانی در این دهه آغاز به کار می‌کنند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی با اشاره به مشارکت دستگاه های فرهنگی و مذهبی در اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: از سوی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و موسسه‌های قرآن و عترت شهرستان برنامه‌های فرهنگی متنوعی درنظر گرفته شده‌است که به اطلاع عموم خواهد رسید.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایام الله دهه فجر استان بوشهر خبرگزاری شبستان دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • مسجد جمکران میزبان زائران حضرت معصومه (س) در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای ساماندهی گذر قدیمی جلوخان
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم