Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@13:06:01 GMT

۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۶۰۴۰

۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

سردار سرتیپ دوم مسعود خرم‌نیا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد افیونی از نوع تریاک در قالب بار پیاز از استان‌های جنوبی کشور، پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس و تحقیقات لازم و پایش خودروهای عبوری در محور تبریز - ارومیه موفق شدند خودروها را شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر در یک عملیات منسجم پلیسی، چهار دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه سواری و ۲ دستگاه کامیون باری را متوقف کردند.

سردار خرم نیا بیان کرد: ماموران در بازرسی از خودروهای توقیفی، ۱۲۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طور ماهرانه در داخل خودروها جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی افزود: در این رابطه، چهار دستگاه خودرو توقیف و هفت متهم دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری‌ها و بد اخلاقی‌های اجتماعی و کاهش تصادف‌ها از اولویت‌های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی مواد مخدر ارومیه انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی مواد مخدر ارومیه آذربایجان غربی مواد مخدر ارومیه انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا اخبار کنکور مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)



منبع:چند ثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف محموله بزرگ مواد مخدر صنعتی در پایتخت (فیلم) این کشور، بزرگترین تولیدکننده تریاک جهان شد (فیلم) برخورد پلیس سوئد با مسافر ایرانی به خاطر حمل عنبرنسارا (فیلم)

دیگر خبرها

  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • فیلم| کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان!
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف مواد مخدر از زیر شاسی یک کامیون خروجی توسط ماموران گمرک بازرگان (فیلم)
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران