Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: برنامه‌های متنوع و مختلفی برای چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌های پیام شامل سیما، صدا، خبر، فضای مجازی و موسیقی در نظر گرفته شده است.

سید تقی سهرابی اظهارداشت: در حوزه سیما برنامه های"دستاورد" با حضوراساتید و کارشناسان مسائل سیاسی، اجتماعی و مبارزان دوران انقلاب، "صبح انقلاب"، "طلیعه فجر"، "نوآوران"، "کاشانه مهر"، "فجر انقلاب"، "فجر دلگشا"، "رویداد"، "خوشا شیراز" ویژه دهه فجر، مسابقه ویژه دهه فجر، "طعم جوانی" ویژه دهه فجر با رویکرد امید آفرینی در بین جوانان، "گزارش روز "گزارشی از برنامه‌ها و مراسم‌های با موضوع دهه فجر، برنامه کودک "گمپ گلا "ویژه دهه فجر با هدف آشنایی بیشتر کودکان در این خصوص، "حرف نو "، "حماسه حضور ۲۲ بهمن"، پخش مستند با موضوع انقلاب اسلامی، پخش فیلم سینمایی با موضوع انقلاب اسلامی و پخش کلیپ، سرود، موشن گرافی و سخنرانی از مهمترین این برنامه ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه صدا نمایش بلند رادیویی با محوریت قصه‌های انقلاب اسلامی استان فارس، ویژه برنامه زنده ورود امام خمینی در ۲۲ بهمن با عنوان "بوی بهار"، ویژه برنامه زنده" رادیو انقلاب" در این ایام هر شب، "با فجرآفرینان فارس" گفتگو با انقلابیون استان و بیان خاطرات آن‌ها، برنامه گفتگو محور " دستاورد" با دعوت از مسئولان سازمان‌ها و نهاد‌های خدمات رسان، تدارک آیتم ویژه انقلاب در برنامه‌های "سلام کاکو" (روز شمار انقلاب)، ادبی "شب چراغ" (ادبیات انقلاب)، برنامه‌های "سلام آباد" و" ایل من" (دستاورد‌های انقلاب در روستا‌ها و جامعه عشایری استان)، برنامه "نوجوان و جوان" (آیتم‌های دستاورد‌های علمی انقلاب)، "کوچه باغ ترانه" (پخش ترانه و سرود‌های انقلابی خاطره انگیز)، برنامه" تاریخ شفاهی انقلاب" در فارس و گفتگو با مدیران انقلابی و بیان خاطرات آن‌ها از دوران انقلاب، "شب خاطره "هر شب از ساعت ۲ تا ۱۲ شب از یکی از مراکز استان‌ها، "نغمه‌های ماندگار "برنامه‌ای که به بررسی چگونگی ساخت و آثار تولیدی موسیقیایی در واحد موسیقی مرکز فارس می‌پردازد، ویژه برنامه زنده روز پیروزی انقلاب (۲۲ بهمن) با عنوان "روز خوب پیروزی" و پوشش برنامه‌های جشن انقلاب در شیراز و استان فارس، پرداخت ویژه به شهیدان قاسم سلیمانی و فخری زاده به عنوان تربیت یافتگان مکتب امام راحل، ویژه برنامه "امام دلها" با محوریت معرفی و تبیین شخصیت و مکتب امام خمینی، پخش برش‌هایی از کلام امام و رهبری درباره جمهوری اسلامی، دستاورد‌ها و دشمنی نظام سلطه با جمهوری اسلامی از مهمترین این برنامه هاست که تقدیم شنوندگان رادیو فارس خواهد شد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: در حوزه خبر هم مستند تاریخی "اقتدار گمشده در جشن‌های ۲۵۰۰ ساله"، مستند "توانمندی‌های ساخت تجهیزات سنگین نفت وگاز "، مستند "توانمندی‌های ایران در پیوند عضو"، مستند "توانمندی‌های ایران در پیوند قلب"، مستند "یک عطف یک تاریخ" (بررسی توانمندی‌های علمی و نظامی شرکت‌های دانش بنیان و دیگر توفیقات تاریخ انقلاب) بدون مقایسه، مستند "خودباوری رمز توسعه کشور" (اعتماد به توانمندی جوانان) و پوشش خبری مراسم و مناسبات این ایام در شیراز و شهرستان‌ها از مهمترین برنامه‌هایی است که در معاونت خبر مرکز فارس تدارک دیده شده است.

سهرابی افزود: در حوزه فضای مجازی تولید و انتشار بسته‌های کوتاه با عنوان محله انقلاب ویژه معرفی نقش محلات در پیروزی انقلاب، تولید پوستر‌های مفهومی درباره علل دشمنی استکبار با ماهیت انقلاب اسلامی، تولید کاریکاتور با موضوع افول آمریکا در ایام شکست اخلاقی و سیاسی آمریکا و ترامپ از مهمترین برنامه‌ها در فضای مجازی است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت: برنامه‌های دیگری هم برای ایام الله دهه فجر پیش بینی شده از جمله "در شهر"، "در استان"، "گام دوم"، " روز پیروزی"، "بازتاب" در حوزه سیما و "زیر ذره بین"، "گلدونه‌ها "، "پسین دلگشا "، "سایبان مهر"، "محله جوانی "، "نارنجستان" و "انفجار نور" در حوزه صدا.

سیدتقی سهرابی ابراز امیدواری کرد: با پخش این برنامه‌ها نسل‌های مختلف انقلاب بویژه نسل امروز با رشد و بالندگی انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف در طول این ۴۲ سال از پیروزی انقلاب بخوبی آشنا شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیمای فارس سالگرد پیروزی انقلاب انقلاب اسلامی پیروزی انقلاب ویژه دهه فجر ویژه برنامه مرکز فارس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر رضایی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران، با اعلام اینکه از اواخر هفته گذشته ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه در صدا و سیمای آذربایجان شرقی کلید خورده است، پیش بینی کرد: حدود یکهزار دقیقه برنامه از نامزدها در این مرحله تولید و در شبکه استانی سهند پخش شود.

وی با اشاره به اینکه در دور دوم انتخابات به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: علاوه بر تولید سه مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه میانه و سه برنامه ۶۰ دقیقه‌ای برای حوزه انتخابیه شبستر بین نامزدها تولید و پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، ۱۳ کانال سهم آذربایجان شرقی بود که در ۱۳ حوزه انتخابیه در مجموع ۶۵۸ برنامه در هفت محور با حضور تعداد ۹۴ نامزد از مجموع ۱۶۸ کاندیدای ثبت نام شده، برنامه ضبط شد.

رضایی با اشاره به موفقیت صدا و سیمای مرکز در تولید و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور نخست انتخابات مجلس، یادآور شد: در حالی که آذربایجان شرقی از نظر کثرت نامزدها در دور اول انتخابات، بعد از اصفهان رتبه دوم را داشت، اما با ضبط و پخش ۹۸ مناظره تلویزیونی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

کد خبر 6090977

دیگر خبرها

  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • برگزاری مراسم «آگاه زمان» برای سالگرد شهادت شهیدمطهری
  • برنامه‌ صداوسیما برای معرفی نامزدهای دور دوم انتخابات مشخص شد
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی