Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید سعید شاهرخی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: از راه اندازی شهرک تخصصی سیر حمایت کرده و برای حل مشکلات آن تلاش می‌کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه سیر از محصولات عمده تولید شده استان همدان از نظر اشتغال و اقتصاد دارای اهمیت است خاطرنشان کرد: طرح احداث شهرک تخصصی سیر توسط انجمن سیرکاران با جدیت دنبال می شود و ما هم از این طرح استقبال کرده و حمایتهای لازم را انجام می دهیم تا این طرح به ثمر بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه افق بلند مدت برای این شهرک باید دیده شود افزود: این شهرک باید در آینده به نیازهای فعالان در این عرصه پاسخ بدهد پس باید به صورت کارشناسی و دقیق اجرا شود. 

شاهرخی خاطرنشان کرد: نیازهای نخستین این شهرک اعم از زیرساخت و زمین در جلسه های مجزا باید پیگیری و شرکت شهرکهای صنعتی، دستگاه های خدمات رسان و جهادکشاورزی با محوریت معاون اقتصادی استانداری همدان در این راستا وارد عمل شوند. 

او با اشاره به ظرفیتها و استعدادهای کم نظیر استان در زمینه کشاورزی و معدنی گفت: این محصولات هر چقدر فرآوری شود ارزش افزوده و سود بیشتری نصیب استان می کند و نباید از توسعه و تقویت صنایع تبدیلی غافل شویم. 

به گزارش ایرنا، زمینی به وسعت ۳۰ هکتار از اراضی ملی واقع در روستای «انصار الامام» برای احداث شهرک تخصصی سیر جانمایی شده است. 

طبق آخرین آمار حدود ۴۱ هزار تن سیر خشک در استان همدان تولید شد که به عبارتی ۷۰ درصد سیر کشور در این خطه حاصلخیز تولید می شود و این پیشتازی «قطب تولید سیر کشور» را به همدان لقب داده است.

برچسب‌ها صنایع تبدیلی همدان کشاورزی استانداری همدان سید سعید شاهرخی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنایع تبدیلی همدان کشاورزی صنایع تبدیلی همدان کشاورزی استانداری همدان سید سعید شاهرخی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین

ایستگاه سنجش آلودگی هوا در شهر صنعتی چرمسازی بوئین زهرا، همزمان با هفته زمین پاک، راه اندازی شد.

۵۰ واحد تولیدی در این شهرک فعالیت می‌کند.

طبق قانون شهرک‌های صنعتی ملزم به راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • اشتغال ۶۳۰۰ نیروی کار در شهرک‌های صنعتی قشم
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین