Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از آتش‌سوزی گسترده در پاسار کورپه این شهر خبر داد. - اخبار استانها -

صالح زندی در گفت‌و‌گو با تسنیم در سنندج با اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده در پاساژ کورپه خیابان فردوسی این شهر، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 22:53 دقیقه شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی طبقه یک و دو پاساژ کورپه به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان به محل اعزام و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج افزود: پس از مشاهده همکاران چندین باب مغازه در طبقه پایین پاساژ کورپه دچار آتش‌سوزی شده اما با اطفای حریق از سرایت آتش به دیگر مغازه‌های مجاور و طبقات جلوگیری کردند.

وی گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندید اما خسارت زیادی به مغازه‌ها وارد شده است.

توضیحات آموزش و پرورش درباره آتش سوزی مدرسه کانکسی و سوختن 3 معلمدلیل آتش سوزی خط لوله مارون - اصفهان چه بود؟

زندی با بیان اینکه علت آتش‌سوزی و میران خسارت وارده در حال بررسی است، اظهار کرد: اکثر مغازه‌های این پاساژ آسیب دیده اما دو مغازه طبقه پایین کامل سوخته  است‌.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تصریح کرد: تمامی صنوف مستقر در مجتمع‌های تجاری، پاساژهای تجاری و بازار سنندج توصیه می‌شود که نکات ایمنی را در طراحی داخلی واحدهای صنفی خود مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/484/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت:این حادثه ساعت ۸:۳۰ دقیقه امروز در دبیرستان اسما کوی مجاهدین به وقوع پیوست.

کوروش، سبزعلی افزود: پس از اطلاع رسانی این حادثه آتش نشانان به این دبیرستان اعزام و توانستند حریق را مهار کنند. 

وی ادامه داد:در این حادثه که به علت اتصالی برق در دفتر مدیریت دبیرستان رخ داد، با تلاش آتش نشانان حریق مهار و به کسی آسیبی وارد نشد.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • دود گسترده در شهرری مربوط به حریق بیمارستان نیست
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم