Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ کریم اکبری چهارشنبه شب در نشست خبری مجازی به مناسبت برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان در دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: آیین عطرافشانی مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی روز شنبه یازدهم بهمن در مرقد پاک آن یار سفر کرده برگزار می‌شود و جمعی از بسیجیان حوزه دانش‌آموزی و مسوولان این شهرستان نیز در آن مشارکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۲ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در ایام دهه مبارک فجر بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گفته وی، آزادی ۱۰ زندانی غیرعمد در قالب جشن گلریزان نذر آزادی با کمک خیران کاشان را از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان برشمرد و اظهار داشت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و راه‌اندازی ایستگاه‌های ایست و کنترل در ورودی و خروجی‌های شهر از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه در دهه فجر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران کاشان، برگزاری همایش زن در تراز انقلاب اسلامی، مسابقه‌های رویداد رسانه‌ای‌ با تولید محتوا توسط گردان‌های سایبری، رونمایی از کتاب‌هایی در حوزه‌ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، خاطره‌گویی خانواده‌های شهیدان انقلاب در برنامه رادیویی گلستانه و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان عنوان کرد.

سرهنگ اکبری افزود افزود: یادمان شهدای انقلاب اسلامی در خیابان‌ها و میدان‌ها محل شهادت آنان، تجلیل از خدمات کادر درمان و خیران سلامت در دوران کرونا، نواختن زنگ انقلاب در مدرسه‌ها و برگزاری جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره) نیز همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در کاشان برگزار می‌شود.

شهرستان کاشان در دوران انقلاب ۲۸ شهید تقدیم اسلام و ایران کرده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان سازمان بسیج مستضعفان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاشان سازمان بسیج مستضعفان دهه فجر اخبار کنکور انقلاب اسلامی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون