Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحدانی گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر «جشن انقلاب» در مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: مساجد از صدر اسلام تا کنون با توجه به اقتضاهای هر زمان منشا و سرآغاز حرکت‌های بزرگ و برکات ماندگاری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار به نقش آفرینی مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران از مساجد آغاز شد و این اماکن مقدس پایگاه مبارزین انقلابی و از سنگرهای مهم و کلیدی در جهت‌دهی به حرکت‌ها، جریان‌ها و راهپیمایی‌ها علیه رژیم شاه بود.

 

وی گفت: مساجد مهمترین مرکز تجمع توده‌های انقلابی و عموم مردم بود که ضمن انتشار پیام امام(ره) و انقلاب اسلامی در جامعه، هسته‌های اولیه مبارزات را نیز شکل‌دهی و سازماندهی می‌کرد.

 

وحدانی با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر و سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های متنوعی در کانون زینبیه(س) تدارک دیده شده است تصریح کرد: گلباران مزار شهید نازعلی وحدانی، برگزاری نقاشی با موضوع دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و تقدیر از مادران فعال کانون زینبیه(س) از جمله این برنامه‌ها است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: اجرای نمایشنامه چادر با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در سالروز تولد حضرت فاطمه(س) و برگزاری جشن انقلاب در مسجد حضرت ولیعصر(عج) از دیگر برنامه‌های این ایام به شمار می‌رود.

 

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: برنامه های دهه فجر ایام الله دهه فجر ایام دهه فجر مسجد حضرت ولیعصر عج زینبیه س دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد