Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر از افتتاح پروژه‌های دهه فجر این اداره به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

محمد اسدی در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر بسیج کارمندی، کارگری مالک اشتر سپاه ناحیه اهر این شهرستان، اظهار کرد: با توجه به وضعیت فعلی و دستورات اکید وزیر مبنی بر لزوم افتتاح پروژه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس، در این شهرستان نیز تمام برنامه‌های افتتاح به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا برنامه تمام افتتاح پروژه‌های جهاد کشاورزی شهرستان اهر به صورت مدون، روز شمار و با محل و هزینه‌های مشخص ارائه شده، ولی به صورت حضوری هیچ پروژه‌ای افتتاح نخواهد شد.

اسدی در مورد افتتاح پروژه‌های این اداره در روستاها نیز گفت: با توجه به اهمیت برخی پروژه‌ها در مناطق روستایی، تنها در چند روستای مشخص شده با حضور مسئولان شهرستان اهر و ادارات خدمات رسان روستایی و عشایری، پروژه‌ها به صورت حضوری افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه، فرمانده حوزه کارمندی سپاه ناحیه اهر، مدیر جهاد کشاورزی، جمعی از فرماندهان و مدیران پایگاه‌های بسیج ادارات و آموزش عالی فرماندهان و مدیران پایگاه‌های بسیج ادارات گزارشی از برنامه‌های ادارات خود در ایام الله دهه فجر را ارائه دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها شهرستان اهر آذربايجان شرقي افتتاح پروژه در دهه فجر افتتاح پروژه جهاد کشاورزی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • نصب تله‌های فرمونی برای پایش آفات در شهرستان بن
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • نصب تله‌های فرمونی جهت پایش آفات در شهرستان بن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد