Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر خبر داد و گفت: برای راه اندازی مجدد کارخانه نیز اقداماتی در حال انجام است. خبرگزاری میزان - حسین رمضانی زاده، رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کارخانه قند و مشکلات عدیده به وجود آمده با پیگیری‌های انجام شده تاکنون ۹۰ درصد از مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر پرداخت شده و برای راه اندازی مجدد کارخانه نیز اقداماتی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی بیان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم، بردسیر مجهز به سیستم پایش تصویری شده و رایزنی‌های لازم جهت تجهیز سایر محور‌های مواصلاتی این شهرستان به دوربین و پایش تصویری انجام شده است.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد پرونده‌های تصرفات اراضی ملی در بردسیر تعیین تکلیف شده و خوشبختانه در حال حاضر در این شهرستان حکم قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی وجود ندارد.

وی در خصوص اجرای مصوبات این شورا اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بردسیر اجرایی شده و موارد اجرا نشده نیز در حال پیگیری است.   بیشتر بخواتید: ۱۸۸ میلیارد از مطالبات کارگران قند بردسیر با پیگیری دستگاه قضایی کرمان پرداخت شد رمضانی زاده از پیگیری اصلاح نقاط حادثه خیز این حوزه قضایی خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده ۱۳ نقطه حادثه خیز شهرستان بردسیر اصلاح و رفع خطر شده و اصلاح سایر نقاط حادثه خیز از جمله محور‌های بردسیر- دشتکار، شیرینک و نگار-بهرامجرد نیز در دستور کار این شورا است.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در پایان از حمایت‌های همه جانبه رئیس کل دادگستری و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ برچسب ها: اقتصاد مقاومتی پیشگیری از وقوع جرم کارخانه قند

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد مقاومتی پیشگیری از وقوع جرم کارخانه قند مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر پیشگیری از وقوع جرم ۹۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان در حاشیه بازدید از برخی واحد‌های صنعتی و تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگری، گفت: کمیسیون کار و کارگری که با حضور دستگاه‌های مرتبط به‌صورت ماهانه برگزاری جلسات تخصصی دارد به دنبال حل مشکلات کارگران و واحد‌های تولیدی و صنعتی در این شهرستان است.
حسین ولایتی  با اشاره به بررسی‌های انجام‌شده درزمینه مشکلات شرکت‌های تولیدی و خدماتی،افزود: تنها دو شرکت حدود دو ماه معوقه پرداخت حقوق کارگران خود را دارند و مابقی واحد‌های صنعتی و تولیدی در قوچان پرداخت حقوق کارگران و کارکنانشان را به‌روز و ماهیانه انجام می‌دهند و مشکل دیگری در حوزه کار و کارگری در سطح شهرستان وجود ندارد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قوچان گفت: موضوعات و مباحث دیگری درزمینه درخواست‌ها و مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی هم موردبررسی قرار می‌گیرد که عمده آن به پرداخت تسهیلات، نبود نقدینگی و بدهی به تأمین اجتماعی، مالیات و دارایی و شرکت گاز مرتبط است و باید با همکاری و هماهنگی بین دستگاهی این مشکلات نیز مرتفع شود.

دیگر خبرها

  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲