Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: هفت طرح عمده صنعت آب و فاضلاب با هزینه ۳۵۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی آماده بهره‌برداری در دهه مبارک فجر است.

به گزارش قدس آنلاین، سید ابراهیم علوی افزود: این طرحهای صنعت آب و فاضلاب در شهرستانهای نیشابور، تربت‌حیدریه و بردسکن اجرا و تکمیل شده و آماده بهره‌بردای هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: آبرسانی به نیشابور از دشت فوشنجان، اجرای شبکه فاضلاب شهر نیشابور، فاز ۵ و ۶ آبرسانی به مجتمع ابوسعدی، نورانی، حسین آباد، ناظر عباس آباد، عشرت آباد، قریش آباد و خیر آباد و مجتمع روستایی فوشنجان و ساختمان اداری مشترکین نیشابور از پروژه‌های مربوط به شهرستان نیشابور است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: همچنین سامانه تغلیظ لجن تصفیه خانه فاضلاب شهر تربت حیدریه و آزمایشگاه باکتریولوژیک امور بردسکن نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی افزود: پارسال نیز ۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر جمعیت ساکن در ۲۱ روستا و شهر ششتمد با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۳۲۰ میلیارد ریال در قالب  پویش "الف-ب ایران" به آب شرب دسترسی پیدا کردند و در آذر ماه سال جاری نیز در قالب این پویش،  پروژه‌های آبرسانی به  ۴۲ روستا با صرف ۳۴۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دولتی، خصوصی و صندوق توسعه ملی با حضور وزیر نیرو از طریق ویدئو کنفرانس وارد مدار بهره برداری شد.

علوی ادامه داد: در همین راستا و در تکمیل پروژه‌های مورد تعهد در اسفند ماه سال جاری نیز ۳۰روستای دیگر استان با جمعیت ۲۶ هزار نفر و هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال از آب شرب بهره‌مند خواهندشد.  

شرکت آب و فاضلاب استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی سه میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی را در این استان زیر پوشش دارد.  

این شرکت با ۵۶۹ هزار و ۹۲۸ مشترک روستایی حدود ۱۱ درصد از کل مشترکان آب و فاضلاب روستایی کشور را به خود اختصاص داده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی طرح اب و فاضلاب آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: پرونده کشف ۸۱۶ هزار و ۷۶۰ عدد انواع داروی قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه رسیدگی شد.

سید مرتضی مدنی گفت: شعبه با توجه به نتیجه استعلامات و ارائه نکردن مدارک قانونی، تخلف را محرز دانست و علاوه بر ضبط دارو‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از خودرو کامیون با کشف دارو‌های قاچاق پرونده تشکیل شده را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی