Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان تخلف است و با این متخلفین برخورد جدی می‌شود.

مهدی نقدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اولویت بازرسی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: فروش اجباری اقلام در کنار کالاهای دیگر به مشتریان و تخفیف‌های صوری در این فروشگاه ها تخلف محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حقوق مصرف‌کنندگان نباید ضایع شود، افزود: تبلیغات کالای باکیفیت در فضای مجازی و تحویل کالای بی‌کیفیت به مشتریان نیز تخلف است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به افرادی که تبلیغات کالاهایی را در فضای مجازی منتشر می کنند و قول تخفیف می دهند اما در زمان تحویل کالا تخطی می کنند، هشدار داد و گفت: برخورد جدی با این متخلفین صورت خواهد گرفت.

نقدی با بیان اینکه با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، بازرسی‌ها از اصناف و برخورد با متخلفان، گرانفروشان و محتکران افزایش می یابد گفت : شهروندن می توانند تخلفات اصناف و فروشگاه‌ها را به سامانه ۱۲۴ سازمان صمت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

وی با بیان اینکه هیچ فروشگاهی حق ندارد در فروش کالایی مشتری را مجبور کند که حتما کالای دیگری بخرد، تاکید کرد: همچنین فروش اجباری کالا در برخی فروشگاه‌ها، تخلف صنفی است و با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فروش کالای تقلبی فضای مجازی فضای مجازی فروشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه

قهرمان شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه به پرونده تخلف فروشگاه مواد غذایی برای ثبت نکردن انواع مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۲۲ میلیارد ریال در سامانه جامع انبارها رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و استعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت با توجه به اختلاف آمار در سامانه و مغایرت‌های موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۶۹۴ میلیون ریال به جزای نقدی محکوم کرد.

شاهی در تشریح جزئیات این پرونده، گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از مرکز فروشگاه مواد غذایی این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

کد خبر 6091008

دیگر خبرها

  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دستگیری متخلفین برداشت غیرمجاز شن و ماسه در منطقه حفاظت شده تالاب نوروزلو
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات