Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:42:17 GMT

بازدید مسئولین شیرآلات kwc از خط تولید شرکت سنی

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۶۵۴۸

بازدید مسئولین شیرآلات kwc از خط تولید شرکت سنی

در مهر ماه سال ۹۹ مسئولین محترم "شرکت کی دبلیو سی (kwc) " تولیدکننده شیرآلات ساختمانی، ضمن بازید از مجموعه کارخانه های سنی، در جلسه ای با حضور کادر فنی و کیفی سنی حضور پیدا کردند که هدف از این جلسه رفع مشکلات موجود و ارائه برنامه های آتی در جهت افزایش زمینه ی همکاری فی مابین بود. مسئولین دو شرکت پس از بحث و مذاکره در رابطه با مسائل کیفی و تولیدی، جهت ادامه همکاری قرادادهای لازم را منعقد و امضاء نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت سنی، پس از گذشت چهار ماه، علاوه بر اینکه شرکت سنی و kwc مشکلات موجود را مرتفع کرده اند، بلکه به همکاری بیش از پیش دست یافته اند.

توسعه همکاری مابین دو شرکت تولیدکننده لوازم بهداشتی و شیرآلات ساختمانی ، در وهله اول انجام تعهدات از سوی شرکتهای سنی و kwc را اثبات کرده و از سوی دیگر نشان دهنده اعتماد شرکت kwc به توانایی های مجموعه سنی می باشد.

کادر سنی در واحدهای مختلف بویژه تولید و کنترل کیفیت بر این همکاری مفتخر بوده و امیدوار است و ایمان دارد با عزم راسخی که در اجرای تعهدات خود دارد شاهد تداوم این همکاری خواهد بود.

نویسنده قصد دارد، در اینجا با معرفی شرکت های kwc و سنی، ضمن اینکه شما خواننده محترم را با این مجموعه ها آشنا می کند بلکه این ایمان را در شما بوجود آورد که دست یابی به اهداف بزرگ حتی در شرایط سخت و دشوار هم امکان پذیر است و تنها لازمه آن این است که مسئولیت پذیری و انجام تعهدات سرلوحه فعالیتهای یک فرد یا سازمان قرار گیرد.

مجموعه های سنی و kwc با اتکا بر داشته های خود و انجام تعهدات، در شرایط سخت حاکم بر صنعت تولید که بیش از هر صنعت دیگری در کشور زیر سایه سنگین تحریم و مشکلات اقتصادی ناشی از آن قرار گرفته، نه تنها بر تداوم تولید بلکه بر توسعه آن همت گمارده و آن را به ثمر رسانده اند.

در ادامه مجموعه های سنی و kwc که هر دو در صنعت تولید محصولات بهداشتی ساختمان و تولید شیرآلات ساختمان، بزرگترین و بهترین میباشند به اختصار معرفی شده اند.

شرکت kwc تولید کننده شیرآلات ساختمانی:

شیرآلات kwc در سال ۱۳۶۳ در شهر صنعتی کاوه تاسیس و در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسیده و محصولات خود را در بازار ایران و نیز بازارهای بین المللی عرضه می نماید. امروزه شیرآلات KWC ایران به یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان شیرآلات تحت لیسانس KWC سوئیس تبدیل شده است.

متخصصین مجرب شرکت kwc در سوئیس و ایران تمام دوره های آموزشی تئوری و عملی لازم جهت تولید انواع شیرآلات بهداشتی ساختمانی را با آخرین استاندارد های جهانی گذرانده و آنها را به کار گرفته اند.

شرکت کی دبلیوسی در حال حاضر تولید کننده شیرالات ساختمانی، شیرآلات بهداشتی، شیرآلات چشمی، شیرآلات توکار، شیرآلات رنگی، شیرآلات ترموستاتیک و شیرآلات الکترونیکی میباشد.

این شرکت علاوه بر شیرآلات، تولید تجهیزات جانبی حمام و سرویس بهداشتی مثل یونیکا (علم دوش های تک کاره) و یونیورست ( علم دوش ها ی دومنظوره) که دارای سردوش ثابت و سردوش متحرک یا همان گوشی میشود را در برنامه کاری خود قرار داده است.

معرفی شرکت سنی

شرکت سنی از اولین تولیدکنندگان لوازم بهداشتی ساختمان در ایران می باشد که چهار شعبه گروه صنعتی این شرکت مستقر در تهران و کرج، مجهز به بیش از ۱۰۰ دستگاه از جدیدترین ماشین آلات در زمینه: تزریق پلاستیک، بادی، ترموفورمینگ، اکسترودر، تزریق گاز و سایر تکنولوژی های صنعت پلاستیک مانند: جوش پلاستیک، چاپ و غیره می باشد.

واحد تولید شیرآلات ساختمانی با برند سنیک زیرمجموعه کارخانه های سنی می باشد که در حال حاضر سهم عمده ای از بازار این محصول در کشور را دارد. مجموعه سنی امروزه دارای بیش از ۱۲۰۰ نوع کالا (از کفشور تا جکوزی حمام) می باشد.

این شرکت افتخار آن را دارد که با شبکه بزرگ توزیع نزدیک به ۱۴۰۰ عامل فروش در داخل و خارج از کشور، کالای تولیدی خود را به صورت مستقیم و غیرمستقیم، در سر تا سر ایران بفروش رسانده و به بیش از ۴۰ کشور در دنیا صادر نماید.

شرکت سنی که از سال ۱۳۶۰ به بهره برداری رسیده، با نزدیک به نیم قرن سابقه تولید با بالاترین استانداردها، بالاترین بهره وری و ارائه متنوع ترین سبدکالاهای بهداشتی ساختمان و همچنین خدمات فراگارانتی در قالب ۵ سال گارانتی و خدمات پس از فروش بدون قید و شرط، در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شیرآلات kwc شیرآلات ساختمانی شیرآلات ساختمان بهداشتی ساختمان شرکت سنی سنی و kwc

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلف شدن ۲۰ راس گوسفند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،بنا به اعلام مسئولین پلیس راه پیرانشهر علت سرعت غیر مجاز ماشین سواری بوده که باعث حادثه شده است.   این حادثه در حالی اتفاق افتاده که به کوچ میان بند عشایر چند روزی باقی نمانده است.   یکی از دلایل این حوادث از بین رفتن مسیر کوچ و همچنین عدم رعایت کشاورزان و دخل و تصرف به منابع طبیعی می‌باشد که برخورد مسئولین مربوطه با کشاورزان متخلف را می‌طلبد.

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۲۰ راس گوسفند
  • بازدید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • بازددید سفیر ایران و مقام‌های عراقی از مرز خسروی
  • امینکو تامین کننده کلیه تجهیزات تاسیساتی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • امنیت شغلی در گرو رونق تولید/ بیمه کارگران ساختمانی پیگری می‌شود
  • شیرآلات اهرمی استاندارد باید چه ویژگی‌های داشته باشند؟
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • تقاضای ارتقاء جایگاه مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی در جلسه هم اندیشی نیشابور