Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@04:56:25 GMT

بررسی مشکلات بیمارستان بهمن ضروری است

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۶۵۹۲

بررسی مشکلات بیمارستان بهمن ضروری است

زنجان - رئیس دادگستری استان زنجان گفت:مشکلات بیمارستان بهمن با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی گفت:در حوزه اقتصاد مقاومتی استان زنجان ظرفیتهای بسیار خوبی در جذب سرمایه گذار و حوزه سرمایه گذاری در بخش صنعت کشاورزی و سایر صنایع دارد ولی بایستی از ارائه مجوز برای راه اندازی و فعالیت صنایع مزاحم و تهدید کننده منابع آبی و خاکی در استان پرهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه در استان مشکلاتی در حوزه آب و تغییر کاربری اراضی ملی وجود دارد خاطر نشان کرد: اقدامات در این دو حوزه در استانها بعضا بصورت سلیقه ای انجام می شود و ناعدالتی هایی را بوجود می آورد که به نظر می رسد قانونگذار بایستی برای ساماندهی و حل این معضلات و تصویب رویه واحد، ورود و اقدام اساسی کند و قوانین نباید متعارض باشد.

نیارکی در ادامه با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان استان با مشکلاتی مواجه است اظهار کرد: مشکلات بیمارستان بهمن با جدیت پیگیری و برطرف شود تا مردم از خدمات درمانی این بیمارستان بهره مند شوند

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به تعطیلی فرودگاه زنجان تأکید کرد:انتظار این است مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیری های لازم از مسئولین امر برای حل مشکل و بهره برداری لازم از فرودگاه زنجان بعمل آورند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صادقی نیارکی رئیس دادگستری زنجان بیمارستان بهمن دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴

مدیرکل سرمایه‌گذاری استانداری زنجان از احصا ۵۵ طرح سرمایه‌گذاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت: زنجان در حوزه زیتون و نساجی زنجیره کاملی دارد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077720 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است
  • پیگیری لغو مصوبه «افزایش سن بازنشستگی» در مجلس آینده
  • رفع مشکلات عشایر ضروری است
  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا