Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از اعضای کانون فرهنگی «منتظران ظهور» کازرون در قالب طرح ملی «سه شنبه‌ های تکریم» با «حسین قاسمی»، جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند و ضمن ادای احترام به این خانواده یاد و خاطره جانبازان این سرزمین را گرامی داشتند.

جمعی از اعضای کانون فرهنگی «منتظران ظهور» کازرون در قالب طرح ملی «سه شنبه‌ های تکریم» با «حسین قاسمی»، جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند و ضمن ادای احترام به این خانواده یاد و خاطره جانبازان این سرزمین را گرامی داشتند، طرح «سه شنبه های تکریم» در راستای طرح ملی «ایران قوی» اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمدجعفر شفیعی» در این دیدار گفت: جانبازی، مدال افتخاری است که پروردگار این نعمت گرانقدر و ارزشمند را به افراد مخلص و با ایمان خود عنایت می ‌کند و دیدار با این خانواده ‌های بزرگوار موجب عزت و پالایش روح انسان می‌ شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از جامعه ایثارگران را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ادامه استقامت در مسیر ایثارگری و جانبازی برشمرد و عنوان کرد: امروز امنیت و آرامش جامعه مدیون رشادت‌ ها، فداکاری و ایثارگری ‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

وی با بیان اینکه جانبازان همیشه چراغ راه و از ذخایر انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: جانبازان مردانه در دوران دفاع مقدس ایستادگی کرده و امروز نیز پرچم دار انقلاب بوده و از اصل نظام پاسداری و صیانت می کنند.

وی با بیان اینکه خانواده ایثارگران درس صبر و شکیبایی به جامعه می ‌آموزند، ابراز داشت: امروز پایداری، صبر و استقامت جانبازان برای قشر های مختلف مردم الگو و سرمشق شده است و باید شیوه زندگی این عزیزان به نسل جوان و نوجوان بیش از پیش انتقال یابد.

شفیعی با اشاره به اینکه جانبازی به معنای معلمی، درس و مشق عشق و فداکاری است، تصریح کرد: امروزه هیچ خدمتی نمی‌ تواند فداکاری خانواده ‌های معظم شهدا و جانبازان را جبران کند و مشاهده می‌ کنیم که جانبازان که سال‌ ها در درد و رنج جسمی هستند، همچنان برای ایثارگری و جانفشانی در راه آرمان ‌های انقلاب اسلامی همچون هشت سال دفاع مقدس اعلام آمادگی می‌ کنند.

خاطر نشان می شود، «حسین قاسمی» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است در عملیات های «خیبر»، «بدر» و شکست حصر آبادان شرکت کرد و در جبهه آبادان بر اثر ترکش خمپاره از ناحیه دست راست دچار مجروحیت شده است.

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی در فارس سه شنبه های تکریم در فارس کازرون کانون های مساجد فارس هشت سال دفاع مقدس منتظران ظهور طرح ملی سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد

همزمان با ایام حزن و اندوه شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام با حضور خیل عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار خواهد شد.

در این مراسم که روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم (ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد؛ پیکر‌های مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، «در آغوش امام (عج)» به خاک مقدس جمکران سپرده خواهند شد.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان و زائران میعاد منتظران برگزار خواهد شد.

این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد
  • ورود پیکر شهید دفاع مقدس به بوشهر پس از ۴۰ سال
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • شناسایی پیکر مطهر شهید دفاع مقدس پس از ۴۲ سال
  • وداع با جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس
  • ۷۵۰ شهید دفاع مقدس تک فرزند خانواده بودند
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد