Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک هفته از خروج ترامپ از کاخ سفید می‌گذرد و در همین مدت اخباری در مورد لحظه‌شماری ملانیا ترامپ برای جدایی از رئیس‌جمهور سابق آمریکا شنیده شده است. این شایعه پس از آن قوت گرفت که ملانیا در آخرین روز ریاست جمهوری ترامپ وی را در برابر دوربین ها تنها گذاشت و از او دوری کرد.

به گزارش عصر ایران، "مری ترامپ" برادرزاده دونالد ترامپ که در سال گذشته خاطراتی ناخوشایند از عموی خود را نقل و منتشر کرده بود، در مصاحبه‌ای جدید ادعا کرد که عمویش "عشق و صمیمت را نمی‌فهمد".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 "نیوزیلند هرالد" به عنوان یکی از بزرگترین روزنامه های نیوزیلند در این باره نوشت: با پایان یافتن دوران ریاست جمهوری ترامپ گمانه زنی‌ها در باره سومین ازدواج او و روابط او با ملانیا افزایش یافته است. در حالیکه ترامپ تا آخرین روزهای ریاست‌جمهوری خود با چنگ و دندان برای ماندن در این سمت می‌جنگید و ادعای تقلب جو بایدن در انتخابات 2020 ریاست‌جمهوری را مطرح می‌کرد، ملانیا مدل سابق و 50 ساله تمام تمرکز خود را برای خروج از واشنگتن دی. سی قرار داده بود.

دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ در 20 ژانویه 2020 در حال ترک کاخ سفید در واشنگتن دی. سی

یکی از منابع کاخ سفید پیشتر به سی‌ ان ان گفت: زمانی که گروهی از طرفدران ترامپ در هفته اول ژانویه به کاخ "کاپیتول" یا ساختمان کنگره آمریکا حمله کردند، ملانیا در حال بررسی شرایط برای خروج از کاخ سفید بود.

وی افزود: ملانیا از لحاظ روحی و احساسی توان درگیری‌ و کشش‌های مختلف را ندارد.

"آر کوری هی" روزنامه‌نگار اجتماعی و یکی از آشنایان ملانیا در نیویورک به نیویورک تایمز گفت: من فکر می‌کنم او با اکراه بانوی اول بود و این کار را برای همسرش انجام داد.

وی افزود: فکر می‌کنم پس از ترک واشنگتن او را کمتر ببینیم و حضور کمتری داشته باشد.

شایعات در مورد ملانیا و ترامپ در هفته گذشته و پس از خروج این زوج از هواپیمای "ایرفورس 1" (هواپیمای حامل ریاست جمهوری آمریکا) در فلوریدا قوت گرفت. در آن لحظه ملانیا در مقابل دوربین‌ها از ترامپ دور شد و او را برای دست تکان دادن در مقابل دوربین رسانه‌ها تنها ماند.

این اولین باری نیست که تصاویر، دور شدن ملانیا از ترامپ 74 ساله را نشان می دهند. در طول سال‌های گذشته چندین کلیپ از دور شدن و اکراه ملانیا در همراهی همسرش در فضای مجازی ویروسی شده و جنجال‌های زیادی را در مورد روابط آنها ایجاد کرده است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و همسرش ملانیا پس از آخرین پرواز با هواپیمای "ایر فورس 1" (هواپیمای حامل ریاست جمهوری آمریکا) در برابر دوربین‌ها- ملانیا ترامپ در برابر دوربین‌های تلویزیونی از همسرش دوری کرد و او را تنها گذاشت/ عکس: AP

"اوماروسا منیگالت نیومن" دستیار پیشین ترامپ و ستاره تلویزیونی برنامه "کارآموز ستارگان" و همچنین نویسنده کتاب "Unhinged" (روانی) نیز ادعا کرده که ازدواج 16 ساله ترامپ با ملانیا رو به پایان است. کتاب روانی منیگالت نیومن نگاهی به پشت صحنه دولت ترامپ و ازدواج او دارد.

او پیشتر به شبکه "بریتیش برکفست" گفت: این یک ازدواج عجیب است. من در مورد پویایی زندگی آنها محتاطانه نظرمی‌دهم زیرا شما هرگز نمی‌دانید چه چیزی پشت درهای بسته اتفاق می افتد.

وی افزود: آنچه در 17 سال گذشته بین آنها گذشته سرگیجه آور است. گاهی آنها یکدیگر را دوست دارند اما گاهی ترامپ ملانیا را می‌راند.

مری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ و نویسنده "خیلی زیاد، هرگز کافی نیست"

"استفانی وینستون ولکوف" دوست و دستیار سابق ملانیا نیز حدود 3 ماه پیش در مورد ازدواج عجیب ملانیا و دونالد صحبت کرده بود و گفته بود آنها اتاق‌های جداگانه‌ای در کاخ سفید داشتند. وی ازدواج این دو را یک ازدواج معامله‌ای (توافقی) خوانده بود.

او پیشتر به بخش "نیوز نایت " بی بی سی گفت: "دونالد یک زن جوان برای معاشرت در رویدادهای اجتماعی گرفت، مجله معروف مد و زیبایی "ووگ" (Vogue) به ملانیایی اعتبار داد که اعتبار خود را از  دونالد ترامپ می‌گرفت و ملانیا دو دهه از زندگی اش را با پویایی گذراند". تصاویر ملانیا پس از ازدواج با ترامپ بر مجله ووگ رفت که معمولا برای مدل‎های معمولی اتفاق نمی‌افتد.

"نیوز نایت" یک برنامه خبری است که در مورد داستان‌های پشت پرده روز تجزیه و تحلیل می‌کند.

"وینستون ولکوف" دوست و دستیار سابق ملانیا در این باره افزود: ملانیا یک مدل جوان بود و هنوز موفقیتی کسب نکرده بود. او با دونالد آشنا شد، با او ازدواج کرد، صاحب یک پسر شد، شهروندی آمریکا را به دست آورد و 10 سال بعد بانوی اول آمریکا شد.

 

بیشتر بخوانید: ملانیا از ترامپ طلاق می گیرد؟ واقعیت‌های گفته نشده در مورد بدل ملانیا ترامپ (+عکس) لینک کوتاه: asriran.com/003Dhg

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دونالد ترامپ ملانیا ترامپ ریاست جمهوری دوربین ها کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه گام اول حکمرانی جمعیت کشف ضرورت مسئله است، گفت: چرا بر روی جمعیت تمرکر می‌شود برای آنکه سیاست نادرست نانوشته‌ای در دهه ۶۰ و ۷۰ به صورت اقدامی اعلام شد که جمعیت کاهش پیدا کرد. اما بلوغ فرهنگی و افزایش نظامی موجب اقتدار است. جمعیت ما در اقتدار است.

بر اساس روایت ایلنا، عبدالحسین خسروپناه، در «آیین اختتامیه اولین همایش ملی جوانی جمعیت و قدرت نظامی» افزود: اگر حد نصاب جمعیت کاهش پیدا کند توانمندی نظامی از بین می‌رود، بلوغ فرهنگی آسیب می‌بیند و رشد اقتصادی اسیب می‌بیند. وقتی از جمعیت صحبت می‌کنیم بحث ریشه‌ای در زمینه اقتدار دارد. اگر جمعیت حل نشود تمام مسائل اقتدارزا اسیب می‌بیند.

خسروپناه ادامه داد: گام دوم در حکمرانی جمعیت گام رصد است مسئله رصد یا تعبیر بنده راه بینی همان نقشی دارد که دیده‌بان در جنگ دارد. دیده‌بان نقش مهمی در هدایت توپحانه دارد که کجا را هدف بگیرد. مسئله رصد در جمعیت باید با قدرت ادامه پیدا کند. اگر بر اساس اهداف تحقق برنامه هفتم به سطح تولد دو فرزند بروند جمعیت ۸۵ میلیون امروز، در سال ۱۴۰۶ به جمعیت ۹۶ میلیون خواهد رفت.

وی تصریح کرد: گام سوم در هر حکمرانی سیاست‌گذاری آن حوزه است. فاصله همه علما و فقها با رهبر انقلاب مثل نسبت زمین تا آسمان هفتم است. رهبر انقلاب در ۳۰ اردیبهشت ۹۳ سیاست‌های کلی جمعیت را ابلاغ کردند. اما ده سال پیش بعد از رصد کلی، ۱۴ سیاست کلی را ابلاغ کردند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: گام چهارم که باید طی شود قوانین مربوط به جمعیت است که این گام هم طی شده است. قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰ هم تصویب شده است. شورای عالی انقلاب فرهنگی چندین مصوبه برای سیاست عملیاتی این قوانین انجام داده است. آنچه باید در تقنین صورت بگیرد انجام شده است. پس چرا مسئله جمعیت هنوز در مسیر ریل اصلی نیفتاده است که به گام دیگری نیاز دارد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بنابراین در گام پنجم باید گفتمان سازی و فرهنگ سازی شکل بگیرد. چه کارهایی باید شکل بگیرد تا گفتمان سازی صورت بگیرد. اگر باور دینی پیدا کنند جمعیت رو به افزایش خواهد بود. ما حتی گفتمان دینی برای کسانی که گرایش دینی حداکثری دارند ایجاد نکردیم. اکثر فیلم‌ها و سریال‌هایی که ساخته می‌شود نفی جمعیت را ترویج می‌کنند. رهبری گفتند جمعیت کشور ما می‌تواند تا ۱۵۰ میلیون و ۲۰۰ میلیون نفر بالا برود.

وی افزود: ما باید بنویسیم و فرزندآوری را با ابزار رسانه‌ای جدید این گفتمان ترویج دهیم. ما باید بعضی از عوامل کاهش فرزندآوری را تشریح کنیم. ما ۱۹ درصد کاهش ازدواج داریم و ۱۶ درصد افزایش آمار طلاق داریم. ما مسئله خانواده را جدی نگرفتیم. مسئله خانواده و تحکیم آن نقش مهمی در تقویت باور به خدا دارد. افزایش میزان تجرد و افزایش برعهده گرفتن سرپرست حیوانات خانگی از موضوعاتی است که خانواده را تضعیف کرده است.

خسروپناه عنوان کرد: کار به جایی رسیده است که نگه‌داری از توله سگ، و گربه جای فرزندان را گرفته و سه چهار برابر هزینه فرزند را خرج نگه‌داری از حیوان می‌کنند که بگویند نیازی به فرزند نیست. بنابراین اگر قبول داریم جمعیت در اقتدار نقش ریشه‌ای دارد باید نگاه حکمرانی ضرورت مسئله، رصد پی در پی، سیاستگذاری کاربردی و تصویب قوانین داشته باشیم که همه این کارها انجام شده و در حال حاضر فقط گام پنجم مانده که کار گسترده‌ای باید در زمینه گفتمان سازی داشته باشیم تا بینش و نگرش به فرزند آوری و جمعیت تغییر کند.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904270

دیگر خبرها

  • تعویق زمان برگزاری دادگاه دونالد ترامپ
  • برنی سندرز بار دیگر نامزد سنا می‌شود
  • انتخابات محاکمه ترامپ را به تعویق انداخت!
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: نگه‌داری از توله سگ و گربه جای فرزندان را گرفته است/ آمار تکان دهنده از ازدواج و طلاق
  • نرخ رشد جمعیت در استان گلستان در وضعیت «بحرانی» قرار دارد
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!