Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@02:07:09 GMT

لحظه وحشتناک تعقیب اسکی باز توسط خرس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۶۹۴۲

لحظه وحشتناک تعقیب اسکی باز توسط خرس

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تعقیب یک اسکی باز توسط خرس در پیست اسکی «پِریدِل» رومانی را به تصویر می‌کشد. این اسکی باز در حالی که از کمی دورتر از تعدادی از اسکی بازان در حال اسکی بود مورد حمله این حیوان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

حمله مرگبار پلنگ آدم خوار به زن هندوستانی!

ویدئویی که توسط یکی از اسکی بازان و از روی تله کابین پیست اسکی تهیه شده لحظه حمله خرس را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که چند     اسکی باز سوار بر تله کابین پیست اسکی هستند این حیوان به سمت اسکی بازی که روی زمین حضور دارد هجوم می‌برد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که اسکی باز با افزایش سرعت خود تلاش می‌کند تا از حمله خرس جان سالم به در ببرد.

در این ویدئو صدای اسکی بازان که به این اسکی باز در مورد حمله خرس هشدار می‌دهند شنیده می‌شود. صدای یکی از اسکی بازان در این ویدئو شنیده می‌شود که فریاد می‌زند: «زود باش، خرس در حال تعقیب توئه، به پشت سرت نگاه نکن.»

خوشبختانه این اسکی باز توانست از دست این خرس فرار کرده و نجات پیدا کند. حمله این خرس به این اسکی باز در این پیست اسکی در حالی خبرساز می‌شود که یک هفته پیش نیز پرسه یک خرس در پیست اسکی «کلابوسِت»، نزدیک‌ترین پیست به پیست اسکی پِریدِل خبرساز شده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حیوان حمله حیوانات حیوانات وحشی اخبار حوادث اسکی باز اسکی بازان پیست اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

tags # سیل سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه تکان‌دهنده خودکشی یک زن در سالن تیراندازی
  • (ویدئو) لحظه اتصال ۵ رود به دریاچه ارومیه
  • (ویدئو) لحظه هولناک ریزش یک پل بزرگراهی بر اثر سیل
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • لحظه هولناک بلعیده شدن خودروهای سواری در سیل تسوج + ویدئو
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • مقام اطلاعاتی اوکراین: اوضاع در خط مقدم از زمان آغاز جنگ هم سخت‌تر است
  • لحظه وحشتناک بلعیده شدن خودروها در سیل تسوج | ویدئو
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • لحظه حمله موشکی مقاومت عراق به بئر السبع و تل آویو برای نخستین بار |‌ ویدئو