Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دستگاه پی.‌سی.‌آر سرعت بالای ۹۶ خانه برای اولین‌بار در ایران و با کنترل بسیار دقیق و با مشخصات فنی قابل مقایسه با محصولات برندهای جهانی در پژوهشکده فناوری‌های نوین زیستی دانشگاه زنجان ساخته شد.

گفتنی است، ساخت دستگاه پی.‌سی.‌آر با حمایت مرکز طرح‌های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه زنجان انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسعلی بهاری، احمد درودی، رسول محرمی، وحید والی‌جم و فرید والی‌جم اعضای تیم ساخت دستگاه پی‌سی‌آر با سرعت بالای ۹۶ خانه هستند.

مراحل طراحی و ساخت دو دستگاه دیگر شامل Real time PCR و مدل مدولار RT PCR نیز در دست اقدام بوده و به زودی از آن‌ها نیز رونمایی خواهد شد.

کد خبر 581737

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۶۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان

اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در راستای گرامیداشت هفته معلم طی برنامه‌ای از معلمان بالای ۸۰ سال زنجان در دبیرستان ماندگار شریعتی تقدیر و تجلیل کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080515 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راننده امانتدار زنجانی کیف پر از پول و سکه را به صاحبش برگرداند
  • آیین تجلیل از معلمان بالای ۸۰ سال در زنجان
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • توسعه 6G در ژاپن با سرعتی ۵۰۰ برابر نسل پنجم!
  • دانشمندان ساعت اتمی جدید بسیار دقیق و مقاوم ساختند
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر