Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه کتاب تهران همواره به عنوان مهمترین رویداد ادبی کشور محسوب می شود، نمایشگاهی که ادوار گذشته با دعوت از میهمانان خارجی توانسته وجهه جهانی خاصی پیدا کند، اما امسال و پس از شیوع بیماری کرونا برگزاری این نمایشگاه به صورت فیزیکی در تاریخ مقرر میسر نشد.

خبرگزاری میزان - نمایشگاه کتاب تهران همواره به عنوان مهمترین رویداد ادبی کشور محسوب می شود، نمایشگاهی که ادوار گذشته با دعوت از میهمانان خارجی توانسته وجهه جهانی خاصی پیدا کند، اما امسال و پس از شیوع بیماری کرونا برگزاری این نمایشگاه به صورت فیزیکی در تاریخ مقرر میسر نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری این دوره از نمایشگاه کتاب تهران چالش بزرگی بود که تصمیم گیری در قبال آن ماه‌ها به طول انجامید، اتفاقی که در نهایت باعث شد تا شورای سیاست گذاری نمایشگاه و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بنا به نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا به برگزاری مجازی آن رضایت دهند.

گفتنی است که ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت ۲۴ ساعته بوده و کتاب‌های ناشران داخلی با تخفیف ۲۰ درصدی و کتاب‌های ناشران خارجی با تخفیف ۵۰ درصدی ارائه می‌شود.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به شرح مهمترین رویدادهای هشتمین روز از نمایشگاه مجازی کتاب تهران پرداخته که به شرح زیر است:

فروش کتاب بر مرز یک میلیون نسخه

تعداد کتاب‌های فروخته شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به مرز یک میلیون نسخه نزدیک شد.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، تاکنون ۹۸۳هزار و ۹۰۹ کتاب به ارزش ۵۱۵میلیارد و ۹۸۲میلیون و ۸۵۵هزار و ۷۱۳ریال در هشتمین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی مردم خریداری شد.

بر اساس آمارها، تعداد کل سفارش‌ها ۱۷۲هزار و ۶۴۱ مورد است که از این میان سفارش‌های در انتظار ارسال ۹۰ هزار و ۶۹۷ سفارش است و تعداد کل سفارش‌های ارسال شده ۸۱هزار و ۹۴۴ کتاب است.

همچنین در این نمایشگاه تا کنون ۲۲هزار و ۳۷۰بسته توسط خود ناشر ارسال و ۴۲۷هزار و ۶۲۷بسته از،سوی پست کتاب ارسال شده است.

۵۳میلیارد تومان کتاب فروخته شد 

تعداد خرید کتاب از مرز یک میلیون نسخه گذشت

تعداد کتاب‌های فروخته شده در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از مرز یک میلیون نسخه عبور کرد.

تاکنون یک میلیون و ۳۳ هزار و ۷۵۰ نسخه کتاب به ارزش ۵۳۷ میلیارد و ۶۲۸ میلیون و ۵۰۱ هزار و ۷۹ ریال با آغاز نهمین روز نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوی ناشران به فروش رسید.

آمار‌های نهمین روز نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران نشان می‌دهد که تعداد کل سفارش‌ها ۱۸۱ هزار و ۶۸۴ مورد است که از این میان سفارش‌های در انتظار ارسال ۹۶ هزار و ۷۲۴ سفارش است و تعداد کل سفارش‌های ارسال شده ۸۴ هزار و ۹۶۰ کتاب است.

همچنین در این نمایشگاه تا کنون ۲۲هزار و ۷۸۸ بسته توسط خود ناشر ارسال و ۴۴۲ هزار و ۴۴۱ بسته از سوی پست کتاب ارسال شده است.

آمار روزانه نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران پنج‌شنبه ۹بهمن ماه ساعت ۹:۰۰

اين خبر در حال تكميل است...

برچسب ها: کتابخوانی کتاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کتابخوانی کتاب نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران مرز یک میلیون نسخه ارسال شده فروخته شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟

آفتاب‌‌نیوز :

 ثبت‌نام کتاب‌های درسی پایه‌های تحصیلی آمادگی۲ (استثنایی)، اول ۲ (استثنایی)، اول۳ (استثنایی)، اول تکمیلی (استثنایی)، دوم تا ششم، هشتم و نهم، یازدهم و دوازدهم از چند روز پیش آغاز شد.

ثبت سفارش و توزیع کتاب‌های درسی از طریق سامانه irtextbook.ir انجام می‌شود. در سمت چپ صفحه گزینه «ورود دانش‌آموزان» را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود نیاز است که کد ملی و سری شناسنامه دانش‌آموز را وارد کنید. 

اکنون وارد سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شدید. در این صفحه، شما گزینه‌های متعددی، چون «مشخصات من»، «ثبت سفارس»، «مشاهده سفارش» و «مشاهده تراکنش‌ها» را می‌بینید.

در بخش مشخصات من، اطلاعات فردی، اطلاعات تحصیلی و محل تحصیل دانش‌آموز از سامانه سیدا دریافت شده است؛ لذا در صورت وجود مغایرت در هر بخش از اطلاعات، والدین باید به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه کنند. 

با کلیک روی منوی «ثبت سفارش»، مراحل سفارش و خرید کتا‌ب‌های درسی آغاز می‌شود. در این بخش اطلاعات مدرسه دانش‌آموز را مشاهده می‌کنید سپس سامانه به صورت هوشمند بسته آموزشی مناسب برای سال تحصیلی جدید شما را نمایش می‌دهد. پس از انتخاب درگاه پرداخت اینترنتی بانک، روی دکمه «ثبت و ادامه» کلیک کنید.

پس از ورود به درگاه بانک، شماره کارت، رمز دوم، کد اعتبارسنجی دوم (CVV۲)، تاریخ انقضای کارت و کد امنیتی را وارد کنید و سپس روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. سامانه بانک، اطلاعات مبلغ واریزی و شماره پیگیری بانک را نمایش می‌دهد. اطلاعات را بررسی کنید در صورت اطمینان از صحت اطلاعات، برای ادامه روی دکمه تکمیل فرآیند کلیک کنید تا بانک عملیات بانکی را انجام و اطلاعات آن را به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ارسال کند.

در بخش مشاهده صورتحساب هم می‌توانید، صورتحساب سفارش، نمایش داده می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی
  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • رکوردشکنی نسخه کمیاب از قرآن در حراجی ساتبیز لندن
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • بودن یا نبودن کتابفروشان؛ مسئله ناشران چیست؟
  • عرضه سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب
  • سه نمایشنامه جدید سوره مهر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شود
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد