Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز نوآوری پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی با برگزاری طرح "نوآ" اقدام به جذب ایده‌های برتر فناوری کرده است و تیم‌های برتر از تسهیلات استقرار در مراکز نوآوری برخوردار می‌شوند.

به گزارش ایسنا، طرح "نوآ" ویژه مراکز نوآوری، دانشکده‌ها و پژوهشکده ها است که از سوی مرکز نوآوری پژوهشکده دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود که طی آن بر اساس اعلام فراخوانی ایده‌های نو پذیرش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند برای ثبت نام به نشانی roshd.sbu.ac.ir مراجعه کنند.

طرح‌های دریافتی پس از پایش اولیه، در شورای راهبردی مراکز نوآوری انتخاب شده‌اند و در پایش نهایی ایده‌ها در کمیته جذب و پذیرش پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی بررسی خواهند شد و ایده‌های برتر از تسهیلات ویژه نیز برخوردار می‌شوند. 

ایده‌های پذیرفته شده پس از انعقاد قرارداد رسمی، در دوره پیش شتابدهی جذب شده و از تسهیلات مالی و غیرمالی برخوردار می‌شوند. استقرار در مراکز نوآوری دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های مراکز رشد و پارک علم و فناوری از دیگر حمایت‌ها از ایده‌های برتر است. 

تسهیلات مالی ایده‌های برگزیده شده شامل اعطای یک میلیارد ریال به یک گروه، حمایت مالی از ۵ گروه تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین حمایت مالی تا سقف ۵۰ میلیون ریال از چهار گروه برای ساخت نمونه اولیه محصول یا خدمت است. 

ارائه خدمات مشاوره و آموزش به تیم‌ها و همچنین ارتباط با صندوق پژوهش و نوآوری شهید بهشتی از دیگر حمایت‌های طرح نوآ از ایده‌های برتر است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهید بهشتی پارك علم و فناوري دانشگاه شهید بهشتی ایده های برتر مراکز نوآوری ایده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها