Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:17:42 GMT

پدر انجمن شعر و سرود بومی آمل درگذشت

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۱۵۳

پدر انجمن شعر و سرود بومی آمل درگذشت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  حشمت اله ایاز آملی در حال پژوهش و تحقیق با موضوعات متعددی مانند حضور آملی‌ها در دنیا، جاده هراز از پیدایش تاکنون، ماهی قزل آلا، وجه تسمیه روستا‌های آمل و اولین‌ها در محمودآباد بوده است.

موسس انجمن طنزپزدازان آمل، و موسس اولین انجمن بوم و سرود شهرستان محمودآباد، برگزاری همایش‌های متعددی فرهنگی مانند تیرماسیزه شو، ۲۶ نوروز ما، چله شو (یلدا)، ورف چال، اجرای بیش از هزار برنامه در خصوص موضوعات فرهنگی در مراکز مختلف دانشگاهی مانند دانشگاه‌های تهران، علامه طباطبایی، صنعتی شریف از سوابق استاد ایاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سراینده بیش از پنج هزار بیت شعر بومی و حدود هزار بیت شعر فارسی اطلاعات هفتگی و همکاری با صدا و سیمای مرکز مازندران در اجرای برنامه‌های بومی فرهنگی مانند ماه تو، روجا، اساره شو، گلبانگ ساحل، مازندرانی سرود، نماشون و برنامه‌های مناسبتی؛ از دیگر سوابق فرهنگی هنری استاد ایاز است.

این شاعر برجسته متولد ۱۳۳۷ اسپه کلای آمل، دارای تحصیلات لیسانس حقوق قضایی، بازنشسته شبکه بهداشت و درمان آمل و مولف چندین کتاب چاپ شده مانند: اولین‌ها در آمل، لارگپ، ورف چال و کتاب‌های در دست چاپ به نام‌های: زلف شه، اشعار تبری، مازنی چمر، جلد ۲ و ۳ اولین‌ها در آمل است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعرخوانی طنز پردازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی جمعی از مردم مشهد ظهر امروز، در مجموعه سپاس  ضمن اعلام حمایت قاطع از رزمندگان نیرو‌های مسلح کشور برای انجام عملیات وعده صادق، بار دیگر بر حمایت همیشگی خود از مردم غزه و آزادی فلسطین اشغالی تاکید کردند.

تجمع‌کنندگان در این مراسم از رژیم صهیونیستی بخاطر افزایش جنایات در غزه است، اعلام انزجار کردند.
در این همایش ابوذر روحی خواننده سرود سلام فرمانده سرود یوم الانتقام را اجرا کرد.

دیگر خبرها

  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تجمع دوباره مردم مشهددر حمایت از عملیات وعده صادق