Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی چمبر عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تشکیل نهاد اجماع ساز توسط اصلاح طلبان، گفت: معتقدم که هنوز مشکلات قبلی در این نهاد وجود دارد، شفاف نیست که افراد چگونه به این نهاد اضافه شدند؛ کمااینکه در این نهاد افراد هم وزن احزاب قرار گرفته‌اند که این اقدامی بسیار اشتباه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به عدم حضور محمدرضا عارف در این نهاد، ادامه داد: توجیهشان این است که برخی افرادی که در معرض نامزدی انتخابات آینده هستند به این نهاد اضافه نشدند؛ اما کلا معلوم نیست که چرا افراد حقیقی وارد تصمیم سازی می‌شوند. البته من نمی‌‌خواهم درباره شخصیت این افراد صحبت کنم؛ زیرا ممکن است افراد خوبی باشند بلکه صحبت من این است که به طور کلی این شیوه مناسب نیست.

چمبر افزود: معتقدم که کلا این مسیری که اصلاحات پیموده بن بست است و بیشتر هم تمسخر کردن اصلاحات و فضای دموکراسی است ؛ این فضا باید به گونه‌ای طراحی می‌شد که بدنه اصلاح طلبان بتوانند به افراد رای دهند و در انتخاب آنها موثر باشند، نه اینکه روند انتخاب آنها اصلا مشخص نباشد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تصریح کرد: یکی از اعتراضات جریان اصلاح طلب فقدان نقش مردمی در تصمیم‌گیری‌های این جریان است ، معتقدم که در حال حاضر بیشتر ورود افراد بر مبنای رابطه بوده است، برای مثال برخی از احزاب درون جریان اصلاح طلب معتقدند که میدان‌دار اصلاحات هستند و احزاب اغماری دارند که می‌نشینند و لیستی را تهیه می‌کنند و نمایشی از دموکراسی اجرا می‌کنند.

فعال اصلاح طلب تاکید کرد: ما چند سال پیش پیشنهاد پارلمان اصلاحات را به دوستان شورای هماهنگی دادیم و پیگیری هم کردیم، اما متاسفانه آنها باوری به حضور و نقش مردم ندارند و رفتارهای قبیله‌ای دارند که نتیجه آن را هم دارند می‌بینند.

او تصریح کرد: روند نهاد اجماع‌ساز شفاف نیست، پاسخگو نیست، مسئولیت تصمیم‌گیری‌های قبلی را چه کسی برعهده گرفت؟ هیچکس . این روند موجب وحدت اصلاحات در انتخابات نخواهدشد، زیرا همه چیز به صورت یک طرفه دارد پیش می‌رود ؛ مکانیزمی که در حال حاضر پیش گرفته شده است نمی‌تواند باعث اجماع اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده شود.

بیشتر بخوانید

محال است عارف جلوی اصلاحات بایستد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید

آفتاب‌‌نیوز :

دکتر زینب محسنی افشار گفت: عفونت سیستم ادراری یکی از عفونت‌های ناشی از وجود میکروارگانیسم‌های عفونت زا در کلیه‌ها و مجاری ادراری و مثانه است که متاسفانه در افراد شیوع بالایی دارد به طوری که ۱ تا ۲ درصد کودکان و ۲۰ درصد زنانی که در سن باروری هستند را درگیر می‌کند.

به گفته این پزشک متخصص مردان، افراد مسن، بیماران دچار ضعف ایمنی، بیماری‌های زمینه‌ای یا اختلالات عملکردی، آناتومیک ادراری نیز در خطر بالای عفونت ادراری قرار دارند.

دکتر محسنی افشار با بیان اینکه عفونت‌های ادراری بسته به محل درگیری ممکن است تظاهرات متنوعی داشته باشند گفت:عفونت‌های ادراری تحتانی اغلب با تکرر و سوزش ادرار، نیاز شدید و فوری به دفع ادرار، کدر شدن یا تغییر رنگ ادرار و درد سوپراپوبیک تظاهر می‌یابد، در حالی که عفونت‌های ادراری فوقانی علاوه بر علائم ذکر شده ممکن است با تب، لرز، درد پهلو‌ها و کمر تهوع، استفراغ و تغییر هوشیاری ظاهر شوند.

وی بهترین راه کنترل عفونت ادراری در جامعه را پیشگیری از آن دانست و گفت: اقداماتی همچون نوشیدن مایعات فراوان به ویژه آب، رعایت بهداشت، پرهیز از استفاده از لباس‌های تنگ و نایلونی می‌تواند از ابتلا به عفونت‌های ادراری پیشگیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • چرا برخی از دوقلوها یکی چپ‌دست دیگری راست‌دست هستند
  • ارزش افزوده در شهرهای کوچک ناچیز است و باید این قانون اصلاح شود
  • با عفونت دستگاه ادراری بیشتر آشنا شوید
  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • علت اصلی سفت شدن و درد مفاصل کشف شد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • حمله افراد نقاب‌پوش به نشست ضدفاشیستی در سوئد
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!