Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: عوامل گشت ۱۱۰ اهواز، حین ماموریت به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک شده و برای توقیف آنان دستور ایست را صادر کردند که راکبان مسلح به روی ماموران آتش گرفتند.  
وی افزود: با شدت گرفتن تیراندازی؛ سارقان، موتورسیکلت را رها کرده و از طریق پشت‌بام وارد یک منزل مسکونی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی اهواز گفت: یکی از آن‌ها پس از ورود به منزل یک شهروند، با چاقو و کلت کمری اقدام به گروگانگیری یک زن کرد.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از محاصره گروگانگیر توسط پلیس، یکی از ماموران دلیر که از ناحیه سر به وسیله چاقوی سارق مجروح شده بود با سارق درگیر شد و در نهایت سارق را از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار داد و  گروگان را آزاد کرد.
دالوند با بیان اینکه خوشبختانه گروگان در سلامت کامل می‌برد، خاطرنشان کرد: متهم جهت مداوا و سایر اقدامات لازم، تحت‌الحفظ به مراکز درمانی اعزام شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده انتظامی اهواز گروگانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • فوت ۲ نوجوان در واژگونی موتورسیکلت
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور