Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@03:16:25 GMT

توخل: هر بازی اینطور باشیم راضی خواهم بود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۵۵۹

توخل: هر بازی اینطور باشیم راضی خواهم بود

سرمربی چلسی با وجود توقف خانگی برابر ولورهمپتون از نمایش بازیکنانش ابراز خوشحالی کرد.

 به نقل از ساکرنت، چلس در اولین دیدار تحت هدایت توماس توخل سرمربی جدید و آلمانی خود در بازی برابر ولورهمپتون در خانه به تساوی بدون گل رسید. در این دیدار آبی های لندن توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی در زدن گل عاجز بودند تا تنها به یک امتیاز بازی بسنده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توماس توخل سرمربی چلسی بعد از این دیدار گفت: از عملکرد تیمم در این دیدار خیلی راضی هستم. خیلی خوب ظاهر شدیم و سخت ترین کار در فوتبال یعنی ایجاد موقعیت گل را به خوبی انجام دادیم. حریف هیچ شانسی برای گل زدن نداشت. مطمئن هستم اگر در بازی‌های بعد نیز همینطور بازی کنیم قطعا به برد خواهیم رسید.

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: هدفی که من دارم این است که از چلسی تیمی بسازم که همه تیم ها از مقابله با آن واهمه داشته باشند. این چالش من در چلسی است. البته الان باید واقع بین بود و قبول کرد که تیم های بهتر از ما وجود دارند که در صدر جدول هستند و نمی توان خیلی زود به قهرمانی فکر کرد. ما هدف بزرگی در سر داریم و فعلا روی این هدف متمرکز شدیم و به قهرمانی فکر نمی کنیم. چلسی باید خود را پیدا کند و بازیکنان به خودباوری برسند و سپس درباره رسیدن به صدر جدول فکر کرد.

توماس توخل بعد از قهرمانی با پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه و نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان از این تیم جدا شد و مائوریسیو پوچتینو هدایت تیم فرانسوی را بر عهده گرفت و توخل نیز بعد از مربیگری در بوندسلیگا و لیگ فرانسه، به لیگ برتر آمد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم

سرمربی آبی اناری‌ها از نمایش شاگردانش در دیدار برابر والنسیا راضی و خوشحال است. او گفت اگر وقت احساس کند که از حمایت لازم برخودار نیست تیم را ترک می‌کند.   به گزارش ایسنا، بارسلونا در آخرین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های لالیگا با نتیجه ۴ بر ۲ والنسیا را شکست داد.   ستاره این  بازی روبرت لواندوفسکی بود که توانست سه گل به ثمر برساند.   به نوشته آس، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: من خوشحال و راضی هستم. اشتباه باعث شد تا با نتیجه دو بر یک عقب بیفتیم اما ناامید نشدیم و به بازی برگشتیم. باوجود آن که اشتباهات فردی داشتیم اما به نظرم نظم تیمی خوب و در کارهای هجومی  راضی کننده بودیم. باید از این نمایش و پیروزی خوشحال باشیم. به کمی آرامش بیش‌تر نیاز داشتیم با این حال من از نتیجه و عملکرد بازیکنان راضی و خوشحال هستم.   او ادامه داد: فرمین لوپز بسیار خوب بود. او در فضاها بازیکن بسیار کارآمدی است و می‌تواند کمک زیادی به تیم کند. البته به نظرم باید فرصت‌های بیش‌تری را در این بازی خلق می‌کرد هر چند که توانست گلزنی کند.   سرمربی آبی اناری‌ها درباره درخشش روبرت لواندوفسکی هم گفت: به نظرم شکست در ال کلاسیکو باعث شد تا وضعیت تیم تغییر کند. لواندوفسکی هم بهتر شده است و آمار گلزنی او به خوبی چنین چیزی را نشان می‌دهد؛ البته او می‌توانست بهتر از این هم ظاهر شود.   او درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • آمار‌های مهم از نبرد پرسپولیس - سپاهان
  • تغییرات تراکتور به ضرر استقلال است/ پرسپولیس با «خودزنی» حذف شد
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • اولین قهرمانی چلسی در لیگ برتر انگلیس با برتری 2-0 مقابل بولتون (30 آوریل، 2005) / فیلم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت خوب نیست می‌روم
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است