Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت در سفر به چهارمحال و بختیاری گفت: برگزاری دوره‌های رایگان مربیگری و داوری اسکیت ویژه مربیان تربیت‌بدنی آموزش‌ و پرورش و فراهم شدن امکان استفاده از حیاط مدارس و دیگر فضا‌های ورزشی موجود در آموزش‌ و پرورش برای برگزاری دوره‌های آموزشی اسکیت از مواردی است که در تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون اسکیت و وزارت آموزش‌ و پرورش در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون اسکیت به تلاش این فدراسیون برای بازگرداندن مجموعه ۱۲ هزار نفری آزادی به ورزش اسکیت اشاره کرد و گفت: این مجموعه ورزشی به عنوان سالن اسکیت روی یخ و ویژه پاتیناژ ساخته شده است که به دلیل کمبود فضا‌های ورزشی و محدود بودن زیرساخت‌ها، هم‌اکنون به عنوان یک سالن چندمنظوره از آن استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید

رئیس هیئت اسکیت چهارمحال و بختیاری انتخاب شد

محمدرضایی به عضویت ایران در فدراسیون جهانی هاکی روی یخ (IIHF) و ضرورت توسعه زیرساخت‌های مربوط به این رشته نیز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ورزشکاران و علاقه‌مندان به اسکیت در پیست‌های یخ بازار بزرگ ایرانیان در تهران و شاندیز مشهد فعالیت می‌کنند و ۲ پیست یخ دیگر در تهران و کرمان با قابلیت آموزشی وجود دارد که اگر چه این تعداد محدود پیست یخ جوابگوی نیاز‌های فعلی است، اما باید برای افزایش آن‌ها برنامه‌ریزی شود.

او بر ضرورت بهره‌گیری از موهبت‌های طبیعی برای توسعه ورزش اسکیت و هاکی روی یخ تأکید و تصریح کرد: شرایط آب و هوایی برخی استان‌های کشور امکان ایجاد پیست‌های روباز یخ را فراهم کرده است که باید از این ظرفیت نیز به‌صورت مطلوب استفاده کرد.

محمدرضایی بازی‌های المپیک آسیایی ۲۰۲۲ را فرصتی مناسب برای نشان دادن ظرفیت‌های ورزش اسکیت کشور دانست و گفت: ۱۷ ورزشکار در رشته‌های اسکیت سرعت، نمایشی، بورد و اسکیت فری استایل این رقابت‌ها به میدان خواهند رفت و از آنجایی که رکورد جهانی برخی از این رشته‌ها در اختیار ورزشکاران ایرانی است، کسب ۶ نشان از این مسابقات دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت  ۸ صبح یک روز قبل از انتخابات ادامه خواهد داشت.
در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.
این نامزد‌ها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.
دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.
این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.
وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران