Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حیدری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در پی اخبار واصله به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی بوکان مبنی بر جعل پروانه های ساختمانی در سطح کلان، موضوع در دستور کار کارشناسان مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس سر نخ‌هایی از افراد مرتبط با جعل اسناد ساختمانی به دست آمد و مشخص شد که افرادی با هویت معلوم در کار صدور پروانه های ساختمانی جعلی فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی بوکان اضافه کرد: بررسی ها و تلاش های کارآگاهان پلیس آگاهی نتیجه داد و اولین فرد مرتبط با پرونده شناسایی و در فرصت مناسب دستگیر شد و از محل فعالیت وی تعداد ۱۳ فقره پروانه ساختمانی جعلی کشف شد.

وی اعلام کرد: در ادامه کارشناسان پلیس آگاهی با بررسی پروانه‌های ساختمانی جعلی صادر شده و همچنین مجوزها و امتیازهای بهره برداری شده از همین پروانه های جعلی،دومین فرد مرتبط با پرونده را نیز شناسایی و دستگیر کردند.

 حیدری تصریح کرد: تاکنون تعداد ۵۴ پروانه جعلی ساختمان کشف شده است و با هماهنگی مرجع قضایی متهمین دستگیر شده با قرار بازداشت و روانه زندان شدند.

 فرمانده انتظامی بوکان گفت: با توجه به این که در بررسی ها به ابعاد جدیدی از این پرونده جعل و کلاهبرداری دست یافته‌ایم لذا شناسایی و دستگیری سایر عوامل و افراد مرتبط در اولویت کاری پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری اسناد آگاهی جعل پروانه های ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • باند کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیاردی املاک در مازندران متلاشی شد
  • انهدام باند کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی در مازندران
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران