Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@19:03:40 GMT

همایش منزلت زن در انقلاب اسلامی برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۶۴۱

همایش منزلت زن در انقلاب اسلامی برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، لاله افتخاری رئیس هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور با اعلام این خبر گفت: هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شعب استانی خود در کل کشور را راه اندازی کرد تا بتواند از ظرفیت‌های استان‌ها برای گسترش فرهنگ قرآنی بهره بگیرد.

در همین راستا اولین برنامه رسمی این هیأت تحت عنوان "همایش سراسری سیره فاطمی مکتب قرآنی و منزلت زن در انقلاب اسلامی" همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین فرزند گرانقدر ایشان حضرت امام (ره)،در شهر خمین، زادگاه امام راحل (ره) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم اعضای هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور به نمایندگی از هیئات استان‌ها ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و نثار گل در محل زادگاه ایشان، با آرمان‌های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاقی دوباره خواهند کرد و پس از آن در محفل انس با قرآن کریم ویژه کاروان قرآنی انقلاب که به همین مناسبت برگزار خواهد شد حضور یافته و بیانیه این هیأت نیز در مراسم فوق قرائت خواهد شد.

در این روز هیأت‌های اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان‌ها با مشارکت ادارات کل تبلیغات اسلامی و کارگروه قرآن ستاد بزرگداشت دهه فجر در سراسر کشور، همایش‌های خود را به صورت حضوری، نیمه حضوری و وبیناری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهند کرد که جزئیات این برنامه‌ها پس از هماهنگی‌های لازم و به صورت استانی اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

رئیس هیأت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور ابراز امیدواری کرد، با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی که در استان‌های کشور به ویژه در جامعه بانوان وجود دارد بتوان جهت تعمیق و گسترش فرهنگ قرآنی جامعه بانوان و دیگر آحاد ملت بهره گرفته و در این روز با برکت و همچنین در ایام مبارک دهه فجر قدم کوچکی در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و توسعه فرهنگ قرآنی بردارد

کد خبر 5132379

منبع: مهر

کلیدواژه: فعالیت های قرآنی فاطمه زهرا قرآن کریم لاله افتخاری انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت های قرآنی ام البنین قرآن مداحان انقلاب اسلامی ایران صحیفه سجادیه خانه مداحان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قاسم سلیمانی قرآن کریم مداحی سازمان دارالقرآن الکریم استان ها خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی

هفته‌نامه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تازه‌ترین شماره خود از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در حاشیه‌ نامه‌ یکی از مسئولان امور قرآنی کشور بر «فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی» خبر داده است.

به گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.
پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزیها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.
در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب در حاشیه نامه یکی از مسوولان امور قرآنی چه نوشتند؟
  • تأکید رهبر انقلاب بر فهم معانی کلام خداوند در کارهای قرآنی
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب تبیین و نشر داده شود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • ۲۳۳ پایان‌نامه مرتبط با کنگره اندیشه‌های قرآنی آیت الله خامنه‌ای در حال تدوین است
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • برگزاری همایش اندیشه تمدنی در اندیشه امام علی (ع)