Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-02@00:30:35 GMT

قرض الحسنه به بانک کارآفرین می آید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۸۲۷۷۰۱

قرض الحسنه به بانک کارآفرین می آید

امتداد -  جلسه بررسی عملکرد سالانه بانک کار آفرین و برنامه ریزی اقدامات و برنامه ریزی برای سال 1401-1400 با حضور مدیرعامل بانک کارآفرین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک کارآفرین در این نشست با اشاره به عملکرد کلی بانک در سال 99 گفت: معاونت بانکی یکی از اقدامات خوبی بود که در سال 99 انجام شد، در دل این معاونت، بانکداری تجاری، بانکداری شخصی و شرکتی شکل گرفت که باید در سال آینده این بخش ها بیشترین فعالیت را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بعد از تشکیل این معاونت و شکل گیری بانکداری تجاری، شرکتی و شخصی در حقیقت بازوی اصلی اهداف و تامین منابع بانک بر دوش این بخش است، در همین راستا باید این بخش در سال آینده فعالتر شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین، همچنین با اشاره به گزارش عملکرد معاونت های مختلف و فاصله عملکرد تا تحقق اهداف تاکید کرد: معاونت های مختلف هنگامی که برنامه های سالانه خود را عنوان می کنند باید بدانند صفر تا صد اجرای این برنامه بر عهده شان است و برای رسیدن به اهداف باید همه توان خود و زیر مجموعه خود را به کار گیرند.

فرزین تاکید کرد: همکاران در معاونت های مختلف، روسا و همکاران شعب باید بر روی اعداد و ارقام برنامه های بانک حساس باشند و با همکاری با یکدیگر برای رسیدن به آن تلاش کنند.

 

فرزین همچنین حسابهای قرض الحسنه را برکت بانک خواند و از معاون بانکی خود خواست تا حسابهای قرض الحسنه را در برنامه های بانک قرار دهد.

وی با تاکید بر این که همکاران باید برنامه های بانک را جدی بگیرند، از کارشناسان معاونتهای مختلف خواست تا با برگزاری جلسات هم اندیشی با کارشناسان سایر بخش ها ایده های نو را خلق کنند و به بانک کمک کنند تا در راستای اهدافش که پیشرو بودن در بین سایر بانکهاست گام های جدی تری بردارد.

وی همچنین تاکید کرد: برنامه های سال 1400 باید بر مبنای همکاری بیشتر با صندوق توسعه ملی، فعال شدن شعبی که در پایین ترین رتبه در مجمع سوم قرار گرفته بودند و افزایش منابع بانک پایه ریزی شود.

بر اساس این گزارش، در این نشست مقرر شد تا برنامه ها و اهداف سال آینده معاونت های مختلف بر اساس اهداف کلان بانک که توسط مدیریت طرح و توسعه تدوین می شود، برنامه ریزی شود.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: معاونت های مختلف بانک کارآفرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۸۲۷۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، اسدالله ربانی مهر صبح در اولین نشست هم اندیشی بانوان کارآفرین و کسب و کار پایدار بانوان گفت: بانوان همدان در حوزه خیاطی، قالیبافی، صنایع دستی ومشاغل خانگی جایگاه ویژه ای دارند و استقبال خوب بانوان از کسب و کارها در سال های اخیر در حوزه تولید و کارآفرینی امیدوارکننده است و باید سعی شود بانک اطلاعانی از بانوان کارآفرین همدان تشکیل دهیم تا بهتر بتوانیم در این حوزه فعالیت کنیم.

وی افزود: توسعه کسب و کار بانوان باعث توانمندسازی بانوان و رونق تولید خواهد شد و باید زمینه فعالیت بیشتر بانوان در حوزه کسب و کارها را فراهم کنیم.

ربانی مهر گفت: در اکثر روستاهای همدان شاهد فعالیت بانوان کارآفرین هستیم که هم پای مردان در حوزه اقتصادی فعال هستند و این فرصت بزرگی برای استفاده از ظرفیت بانوان است.

وی اضافه کرد: از امامزاده محسن تا انصارالامام و ابرو و قهاوند شاهد فعالیت بانوان در حوزه تولید هستیم و انتظار است رسانه ها در معرفی بانوان کمک کنند تا برای همه بانوان جامعه فرهنگ سازی شود و در حوزه اقتصادی ورود فعالی داشته باشند.

ربانی‌مهر افزود: تلاش جهت راه اندازی بازارچه دائمی صنایع دستی و مشاغل خانگی بایددر اولویت برنامه ها قرارگیرد

کد خبر 6092294

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه